به گزارش زیرنویس، سرهنگ مجید عسگری نیا فرمانده انتظامی بهارستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار زیرنویس با بیان اینکه  باتوجه به اجرای سراسری طرح مبارزه با سرقت که از سال گذشته اجرایی شده است گفت :به دنبال اجرای این طرح شاهد کاهش ۷درصدی انواع سرقت ها به طور کلی درایت شهرستان بودیم. وی با اشاره به […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ مجید عسگری نیا فرمانده انتظامی بهارستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار زیرنویس با بیان اینکه  باتوجه به اجرای سراسری طرح مبارزه با سرقت که از سال گذشته اجرایی شده است گفت :به دنبال اجرای این طرح شاهد کاهش ۷درصدی انواع سرقت ها به طور کلی درایت شهرستان بودیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های مهم مردم بهارستان برخورد با سوداگران مرگ بوده است اظهار داشت: در طرح های ضربتی که پلیس در ۱۱ماهه اخیر انجام داد ۳۹ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و یک هزارو ۶۷۱خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

همچنین در ادامه طرح های پاکسازی نقاط آلوده ۲هزارو ۱۳۶معتاد متجاهر جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند.

وی با تاکید براینکه بخشی از سرقت های توسط معتادان رخ می‌دهد گفت:این افراد که بیشتر برای تهیه هزینه مواد مصرفی خود دست به سرقت های خرد می زنند باعث ناامنی محله ها می شوند.

عسگری نیا به رشد ۶۷درصدی میزان دستگیری های پلیس در ۱۱ ماه اخیر در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: خوشبختانه هماهنگی های خوبی با دستگاه قضایی برای دستگیری مجرمین صورت گرفته است .

رئیس پلیس بهارستان همچنین به اوباشگری ارذل در دربرخی محله های بهارستان اشاره کرد و گفت: با تلاش ماموران در ۱۱ماهه گذشته یک هزار و ۲۶۱مزاحم و شرور درمحله های  بهارستان شناسایی و دستگیر شدند این افراد با ایجاد هیمنه و قمه کشی و عربده کشی امنیت مردم را در محله ها مورد خدشه قرار داده بودند که با طرح های ویژه و ضربتی توانستیم شاخ لات بازی هایشان را در محله ها بشکنیم . وی همچنین به کشف ۷۲۰قبضه سلاح سرد از ارذل اشاره کرد و گفت : اراذل با دراختیار داشتن این سلاح ها مانند قمه شمشیر گرز تیزی و … با قدرتنمایی باعث رعب و وحشت مردم می شدند.

عسگری نیا در ادامه خاطر نشان کرد :میزان کشفیات پلیس بهارستان در ۱۱ ماهه امسال درمقایسه با سال گذشته ۳۴درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی بهارستان با اشاره به بازید۵ هزار و ۱۲۹ واحد صنفی توسط مامورین اماکن گفت :در ابن طرح ها  ۳۸۹ واحد صنفی متخلف پلمپ شد.

عسگری نیا همچنین از آمادگی کامل پلیس بهارستان برای امنیت برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری

در این شهرستان خبر داد.

منبع خبر: رکنـا