به گزارش زیرنویس، فرمانده کل انتظامی از اعطای مرخصی چهار روزه تشویقی به سربازانی خبر داد که برای برگزاری انتخابات با نیروهای کادر همکاری می‌کنند. به گزارش ایسنا، سردار احمدرضا رادان در این باره اظهار کرد: وظایف انتظامی در مورد انتخابات با حضور سربازان و تمام پرسنل از مرز تا مرکز در تمام رده‌های پلیس […]

- ۴ روز مرخصی تشویقی به این گروه از سربازان

به گزارش زیرنویس، فرمانده کل انتظامی از اعطای مرخصی چهار روزه تشویقی به سربازانی خبر داد که برای برگزاری انتخابات با نیروهای کادر همکاری می‌کنند.

به گزارش ایسنا، سردار احمدرضا رادان در این باره اظهار کرد: وظایف انتظامی در مورد انتخابات با حضور سربازان و تمام پرسنل از مرز تا مرکز در تمام رده‌های پلیس تخصصی انجام می شود و در این میان سربازان ما حضور بسیار پر رنگ و نقش مهمی برعهده دارند.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه وظیفه تامین امنیت انتخابات بر عهده پلیس است، گفت: ما با هم، هم قسم شدیم که در روز سرنوشتی که مردم در پای صندوق های رای قرار می گیرند، تا پای جان امنیت را برقرار کنیم. شاید در این مسیر خواب از چشمان ما گرفته شود اما با نیت قربت الی الله وارد این مسیر شده‌ایم.

وی افزود: انتظامی کل کشور به منظور برقراری نظم و انضباط انتخابات از تمامی پرسنل اعم از نیروهای کادر و نیروهای وظیفه استفاده می‌کند. به همین منظور بنا است تا به سربازانی که در ماموریت انتخابات با نیروهای کادر همکاری می‌کنند چهار روز مرخصی تشویقی داه شود.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار رادان در پایان گفت: در واقع این چهار روز تشویقی به پاس قدردانی و تشکر از زحمات این سربازان در فرایند برگزاری هرچه بهتر انتخابات است.

۲۳۳۲۳۳

منبع: خبـرآنلاین