به گزارش زیرنویس، محسن مزجی معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود روز دوشنبه با بیان اینکه تصادف کامیون با پژو در ساعت ۱۳ و نیم به وقوع پیوست، افزود: کامیون پس از تصادف با این سواری واژگون شد. وی ابراز کرد: آمبولانس‌های اورژانس و کارشناسان اعزامی در لحظات نخستین پس از تماس با مرکز، در […]

به گزارش زیرنویس، محسن مزجی معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود روز دوشنبه با بیان اینکه تصادف کامیون با پژو در ساعت ۱۳ و نیم به وقوع پیوست، افزود: کامیون پس از تصادف با این سواری واژگون شد.

وی ابراز کرد: آمبولانس‌های اورژانس و کارشناسان اعزامی در لحظات نخستین پس از تماس با مرکز، در محل حادثه برای امدادرسانی و ارائه خدمات پیش بیمارستانی حاضر شدند.

مزجی با بیان اینکه یکی از مصدومان که مردی ۲۴ ساله بود، پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد، گفت: مصدومان این حادثه ترافیکی با آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان امام حسین‌(ع) شاهرود انتقال یافتند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود ادامه داد: مصدومان حادثه ۵۴، ۱۹، ۲۰ و ۲۱ ساله و همگی مرد هستند.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با ۱۷۴ کارشناس در ۱۶ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، ۲ موتورلانس، یک فروند بالگرد اورژانس هوایی و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات‌رسانی می‌کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات‌دهی به بیماران سرپایی در این مرکز آماده است.

براساس آمار، سالانه بیش از ۱۵ میلیون مسافر در مسیر اصلی تهران – مشهد و برعکس از استان سمنان تردد می‌کنند.

منبع خبر: رکنـا