سرمربی جدید فولاد خوزستان معرفی شد
سرمربی جدید فولاد خوزستان معرفی شد

قرارداد مارتینز با باشگاه فولاد خوزستان امضاء شد تا این سرمربی اسپانیایی در ادامه رقابت ها، مرد اول کادر فنی فولادمردان باشد.

 باشگاه فولاد اعلام کرد؛ پس از بررسی فنی گزینه های مختلف داخلی و خارجی و انجام گفتگوهای فشرده، سرانجام در ساعات اولیه بامداد چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ جلسه مشترک حمیدرضا شعبانی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با «خوان ایگناسیو مارتینز» برگزار و پس از دست یابی به توافقات لازم، قرارداد همکاری با ایشان امضاء شد.

از سوابق مربیگری خوان ایگناسیو مارتینز می توان به هدایت تیم های فوتبال آلبسته، کارتاگنا، لوانته، رئال وایادولید، المریا و رئال ساراگوسای اسپانیا، شنژن چین و همچنین العربی کویت اشاره کرد.

به گزارش زیر نویس ،بر اساس اطلاعات درج شده در سایت‌های معتبر اسپانیایی، Juan Ignacio Martínez، که به اختصار با نام JIM نیز شناخته می‌شود، یک مربی فوتبال باتجربه و موفق است که در طول دوران مربیگری خود، تیم‌های مختلفی را در اسپانیا و خارج از کشور هدایت کرده است.

برخی از سایت‌های اسپانیایی مانند مارکا و آس، مارتینز را به خاطر توانایی در ایجاد تیم‌های منسجم و رقابتی و همچنین به خاطر فلسفه تاکتیکی هجومی ستایش کرده اند.

روزنامه های دیگر، مانند موندو دپورتیوو و اسپورت اسپانیا هم مارتینز را به عنوان یک مربی قاطع توصیف می‌کنند. آنها می‌گویند که او از بازیکنان خود انتظار زیادی دارد و از آنها می‌خواهد که همیشه بهترین عملکرد خود را ارائه دهند.

مارتینز ۵۹ ساله با سابقه بیش از ۱۳۰ مربیگری در لالیگا اکنون در دومین تجربه حضور در منطقه خاورمیانه هدایت فولاد خوزستان را برعهده داشته و این فرصت را دارد که با تفکرات جدید خود فولادی مستحکم و آبدیده را برای ادامه رقابت های لیگ برتر آماده کند.

 پیش از این پاکو خمز دیگر مربی اسپانیایی با حضور در فوتبال ایران هدایت تیم تراکتور را برعهده گرفته بود و این فصل هم روی نیمکت این تیم حضور دارد.

منبع :خبرگزاری مهر