عالمیان: روی ۹-۹ دست آدم می‌لرزد!
عالمیان: روی ۹-۹ دست آدم می‌لرزد!

ملی پوش تنیس روی میز بعد از شکست در نیمه نهایی مقابل کره جنوبی گفت که حسرت نرسیدن به فینال همیشه برای آنها خواهد ماند.

 نیما عالمیان اولین بازیکن تیم ملی تنیس روی میز ایران در مسابقه نیمه نهایی با کره جنوبی بود و با وجود نمایش درخشان و پایاپای، در نهایت ۳ـ۲ به حریف باخت. با این حال به نظر می‌آید بینندگان تلویزیونی در ایران از نمایش او و برادرش نوشاد راضی بودند و به اندازه خود آنها از شکست مقابل کره حسرت خوردند.

نیما عالمیان پس از شکست امروز و کسب مدال برنز گفت: «بازی خیلی خوبی بود اما با شکست ما همراه شد. دلم از این می‌سوزد که می‌توانستیم بازی را ببریم. واقعا حسرت این برد روی دلم ماند. بازی وقتی ۹ـ۹ می‌شود، حساسیت خیلی بالا می‌رود و دست‌مان دچار لرزش می‌شود. دیروز روز ما بود و امروز هم روز کره.»
به گزارش زیر نویس ،برادر بزرگ‌تر خانواده عالمیان هم البته هنوز سرشار از غرور و لذت پیروزی مقابل ژاپن بود و اینکه اثر این برد می‌تواند باز هم آنها را به کسب مدال امیدوار کند: «ما تمام تلاش‌مان را در این مسابقات انجام دادیم و توانستیم ژاپن را شکست دهیم که کار بزرگی بود و بعد از ۶۵ سال دوباره در بازی‌های آسیایی مدال گرفتیم. امیدوارم دوباره این مدال تکرار شود‌. ما هنوز در دوبل و انفرادی هم شانس داریم و انشاالله به مدال دوم این بازی‌ها برسیم. در دوبل قرعه‌مان خوب است و شانس مدال داریم. »

ملی پوش تنیس روی میز ایران هم به موازات بالا رفتن توقع علاقمندان ایران از تیم ملی، از مسئولان انتظار همراهی بیشتر دارد: «با این مدال، انتظارات بالا رفته و مسؤلان هم باید کمک کنند‌. پشتوانه خوبی در تیم‌های ملی داریم. ای کاش ما هم می‌توانستیم با تیم کامل به مسابقات بیاییم و جای بازیکنی مانند افشین نوروزی خالی بود.

او در مورد نسل طلایی فعلی و مقایسه آن با قدیمی‌ها هم گفت: «البته ما در گذشته هم بازیکنان بزرگی داشتیم، اما نسل فعلی که ما هستیم پیشرفت زیادی داشته و حالا به ۴ تیم برتر بازی‌های آسیایی که تقریبا همان المپیک و جهان است، راه پیدا کرده است.»

منبع :ورزش ۳