به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم قایقرانی آب‌های آرام متشکل از پوریا شریفی، سپهر ساعتچی، علی آقامیرزایی و پیمان قویدل در تیم کایاک چهارنفره ۵۰۰ متر مردان با تیم‌های هنگ‌کنگ، ازبکستان، کره، قرقیزستان و تاجیکستان رقابت کردند و با مقام دومی به فینال رسیدند. رضا رئیسی مربی تیم ملی کایاک ایران در این […]

رئیسی: در یک نفره جنگ اولی یا دومی داریم/ تغییر رنگ مدال‌ها در ثانیه‌ها
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم قایقرانی آب‌های آرام متشکل از پوریا شریفی، سپهر ساعتچی، علی آقامیرزایی و پیمان قویدل در تیم کایاک چهارنفره ۵۰۰ متر مردان با تیم‌های هنگ‌کنگ، ازبکستان، کره، قرقیزستان و تاجیکستان رقابت کردند و با مقام دومی به فینال رسیدند.

رضا رئیسی مربی تیم ملی کایاک ایران در این باره اظهار داشت: امروز (یکشنبه) دومین روز رقابت‌ها را پشت سر گذاشتیم که بچه‌ها مستقیما به فینال رفتند. دیروز بچه‌های تک و دو نفره ما اول شدند، اما امروز با اختلاف صدم ثانیه دوم شدیم، ولی خدا را شکر به فینال رفتیم.

او در خصوص شانس مدال‌ها در فینال توضیح داد: در یک نفره که جنگ اولی یا دومی داریم. به امید خدا که خوش رنگ‌ترین مدال باشد. همه اینجا آماده آمدند و مسابقات سطح بالایی دارد. میزبانی عالی است، اما باید روز، روز قایقرانان باشد تا مدال بگیریم. ما اینجا پنج کشور خیلی خوب هستیم که همه تایم‌ها یکی هستند. همه در یک ثانیه اختلاف دارند و به امید خدا باید دید چه می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا