به گزارش زیرنویس به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر ، در دور جدید اجراهای مجموعه تئاترشهر، در هفته سوم مهرماه ۱۴۰۲ شش نمایش در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش روی صحنه است.   در تالار اصلی،‌ نمایش«پدر» نوشته فلوریان زلر و کارگردانی آروند دشت‌آرای، از ۱۷ مهرماه ساعت ۱۸:۳۰ با مدت […]

به گزارش زیرنویس به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر ، در دور جدید اجراهای مجموعه تئاترشهر، در هفته سوم مهرماه ۱۴۰۲ شش نمایش در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش روی صحنه است.  

در تالار اصلی،‌ نمایش«پدر» نوشته فلوریان زلر و کارگردانی آروند دشت‌آرای، از ۱۷ مهرماه ساعت ۱۸:۳۰ با مدت زمان ۸۰ دقیقه، قیمت ۲۰۰ و ۱۰۰ هزار تومان در سالن اصلی به صحنه می‌رود. رضا کیانیان،‌ مارین ون هولک، سعید چنگیزیان، سوگل خلیق، بهزاد کریمی و پریسا شاه‌ولیان در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

نمایش «پدر» تجربه‌ای دردناک اما انسانی از زوال عقل (آلزایمر) یک پدر و مشکلات ارتباطی او با دخترش پس از این بیماری است. نمایشنامه «پدر» از نمایشنامه‌های سه گانه «مادر»، «پدر» و «پسر» فلوریان زلر نویسنده فرانسوی است که اغلب نمایشنامه‌های او بر موضوع انسان امروز و مسائل او متمرکز است.

تالار چهارسو نیز با پایان اجرای نمایش « سوسمار » کارگردانی رحمت امینی و نمایش «در انتظار گودو» ‌به کارگردانی مازیار لرستانی، قرار است از ۱۹ مهرماه نمایش «ملاقات بانوی سالخوره» به کارگردانی میترا علوی‌طلب، ساعت ۱۹، با مدت زمان ۱۲۰ دقیقه و و قیمت بلیت ۱۲۰ هزار تومان به روی صحنه رود. نمایش «ملاقات بانوی سال‌خورده» درباره کلارا، ثروتمندترین زن جهان است که پس از چندین سال به شهر زادگاهش باز می‌گردد. شهری که او در نوجوانی با ستم و بی‌مهری و داغ ننگی بر پیشانی از آن رانده شده است. اکنون او بازگشته است تا با خریدن شهر و آدم‌هایش از معشوق سابقش انتقام بگیرد…

تالار قشقایی نیز از روز جمعه میزبان نمایش «تله و زیون» نوشته عبدالحی شماسی و کارگردانی الهه پورجمشید خواهدشد. این نمایش از جمعه ۲۱ مهرماه ساعت ۱۸ با مدت زمان ۷۰ دقیقه و قیمت بلیت ۱۲۰ هزارتومان به صحنه می‌رود و درباره زن و شوهر فقیری است که بچه خود را به خاطر خرید یک تلویزیون می‌فروشند و پس از آن دچار چالش‌هایی می‌شوند.

در تالار سایه از روز پنجشنبه ۲۰ مهرماه نمایش «حقایقی درباره سگها و گربه‌ها» به نویسندگی  محمد منعم وکارگردانی محمدهادی عطایی ساعت ۱۸:۳۰ با مدت زمان ۵۰ دقیقه و قیمت بلیت ۱۱۰ هزار تومان به صحنه می‌رود. در این نمایش، ویدا جوان، محمدهادی عطایی و مائده عبدلی به عنوان بازیگر حضور دارند. داستان این نمایش درباره زن و شوهری است که پس از سالها می‌خواهند بچه‌دار شوند….

حمید جبلی

نمایش دیگر تالار سایه با عنوان «آوینیون» ساعت ۲۰ و مدت زمان ۹۵ دقیقه و قیمت بلیت ۱۱۰ هزارتومان از ۳ شهریورماه شروع به اجرا کرده و در آن عبدالحمید گودرزی،‌ امیر جوشقانی، ملیحه بقایی و سعید عساکره به عنوان بازیگر حضور دارند. اجرای این نمایش تا ۲۱ مهرماه ادامه دارد.

کارگاه نمایش، از روز ۲۶ شهریورماه میزبان نمایش «تفنگ‌های کارار» به کارگردانی بهروز سروعلیشاهی شده است که با مدت زمان ۶۵ دقیقه و قیمت بلیت ۷۰ هزار تومان، ساعت ۱۹ روی صحنه می‌رود. سایه کبیری، مهدی بازدار، بهروز سروعلیشاهی، مجید تیزرو، فریبا بکلو، عبدالرضا صفری دریایی و آرزو خلیلی به عنوان بازیگر حضور دارند. این نمایش هم تا روز جمعه ۲۱ مهرماه روی صحنه خواهدبود.

منبع خبر: رکنـا