حضور رئیس فدراسیون در تمرین تیم ملی فوتبال بانوان
حضور رئیس فدراسیون در تمرین تیم ملی فوتبال بانوان

در آستانه اعزام تیم ملی فوتبال بانوان به مسابقات مرحله دوم انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس، مهدی تاج، رئیس فدراسیون با حضور در تمرین تیم ملی فوتبال بانوان با ملی پوشان و کادر فنی دیدار و گفتگو کرد. مهدی تاج خطاب به ملی پوشان گفت: بی شک شما برای رسیدن به این مرحله تلاش کرده‌اید و […]

- حضور رئیس فدراسیون در تمرین تیم ملی فوتبال بانوان

در آستانه اعزام تیم ملی فوتبال بانوان به مسابقات مرحله دوم انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس، مهدی تاج، رئیس فدراسیون با حضور در تمرین تیم ملی فوتبال بانوان با ملی پوشان و کادر فنی دیدار و گفتگو کرد.

مهدی تاج خطاب به ملی پوشان گفت: بی شک شما برای رسیدن به این مرحله تلاش کرده‌اید و امیدوارم که موفق باشید. از شما می‌خواهم تمرینات خود را با جدیت و پشتکار پیگیری کنید و در عرصه‌های مختلف بین المللی عملکرد موفق و درخشانی داشته باشید. از هیج تلاشی برای موفقیت و به اهتزاز در آوردن پرچم کشورمان دریغ نکنید.

در ادامه مریم آزمون، سرمربی به همراه اعظم غلامی، مدیر تیم ملی فوتبال بانوان از حمایت‌های رئیس فدراسیون در خصوص امکاناتی که فدراسیون در اختیار این تیم قرار داده تشکر کردند و درباره شرایط بازیکنان گزارشی را به رئیس فدراسیون ارائه کردند.

مریم منظمی، سرپرست نایب رئیسی بانوان نیز صبح امروز در جمع ملی پوشان حاضر شد و از نزدیک تمرینات ملی پوشان و شرایط آن‌ها را زیر نظر داشت.

در این دیدار مریم منظمی، محمدحسین حمیسی و داود پرهیزکاری حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران