پنالتی پرسپولیس در بازی با پیکان صحیح بود/ تیم داوری قضاوت خوبی داشت
پنالتی پرسپولیس در بازی با پیکان صحیح بود/ تیم داوری قضاوت خوبی داشت

حیدر سلیمانی، کارشناس داوری درباره قضاوت احمد محمدی، داور بازی پرسپولیس و پیکان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال گفت: به نظرم داور بازی خوب دوید و در همه صحنه‌ها حضور فیزیکی اش خوب بود و نشان می‌داد که بدنش آماده است و به خاطر این آمادگی اش تصمیمات خوبی گرفت و هم در برخی […]

- پنالتی پرسپولیس در بازی با پیکان صحیح بود/ تیم داوری قضاوت خوبی داشت

حیدر سلیمانی، کارشناس داوری درباره قضاوت احمد محمدی، داور بازی پرسپولیس و پیکان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال گفت: به نظرم داور بازی خوب دوید و در همه صحنه‌ها حضور فیزیکی اش خوب بود و نشان می‌داد که بدنش آماده است و به خاطر این آمادگی اش تصمیمات خوبی گرفت و هم در برخی از مواقع آوانتاژ داد و هم اخطار‌هایی که داد درست بود. نیمه اول ۲ آفساید از سوی کمک داور اعلام شد که کاملا درست بود و در نیمه دوم هم محمد عمری در دقیقه ۵۵ بازی یک موقعیت تک به تک با دروازه بان پیکان داشت که کمک داور دوم اعلام آفساید کرد که درست بود.  

او افزود: بر روی محمد عمری ۲ صحنه خطا در دقایق ۵۸ و ۵۹ اتفاق افتاد که صحنه اول را کمک داور آوانتاژ داد که منجر به حمله پرسپولیس شد و درست بود. البته عمری در صحنه دوم دایو زد و خطایی بر روی او انجام نشد و اعتقاد داشت که داور باید بیرون از محوطه جریمه اعلام خطا می‌کرد، اما دستور به ادامه بازی داد که درست بود و نیمکت نشینان پرسپولیس هم خیلی اعتراض کردند. برای گل دوم پرسپولیس هم شائبه ایجاد شده بود که زاهدی ممکن است  توپ را با دست کنترل کرده باشد که صحنه آهسته  نشان داد با سینه کنترل کرده بود و توپ وارد دروازه شد و گلش درست بود.  

سلیمانی گفت: خطای  پنالتی که روی سروش رفیعی در دقیقه ۷۷ بازی شد آن هم کاملا درست بود، چون بازیکن پیکان شانسی برای بازی کردن با توپ را نداشت با دستش روی رفیعی خطا کرد و داور هم به درستی تشخیص پنالتی داد. اما فکر می‌کنم در دقیقه ۵  وقت‌های تلف شده، گولسیانی روی مهاجم پیکان  خطایی کرد و بازیکنان پیکان بلافاصله بازی را شروع کردند. آن خطا به خاطر اینکه جلوگیری از یک حمله موثر حریف بود باید داور مسابقه  بعد از اعلام خطا یک کارت زرد به گولسیانی نشان می‌داد که نداد. اگر می‌خواست کارت بدهد باید در توقف بعدی بازی این کار را می‌کرد. در کل تیم داوری  قضاوت خوبی انجام داد و غیر از ندادن کارت زرد به بازیکن پرسپولیس بقیه تصمیماتشان درست بود.  

باشگاه خبرنگاران