به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  سومین دوره بازی‌های رزمی جهان (کامبت گیمز) از ۲۸ مهر تا ۲ آبان ماه در کشور عربستان برگزار می‌شود که تیم ملی ووشو کشورمان با ۷ ورزشکار (شامل ۳ سانداکار و ۴ ورزشکار تالو) در این پیکارها حضور دارد. بر همین اساس در روز دوم این مسابقات، […]

- نقره تالو برای کیانی و برنز متعلق به رجبی

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  سومین دوره بازی‌های رزمی جهان (کامبت گیمز) از ۲۸ مهر تا ۲ آبان ماه در کشور عربستان برگزار می‌شود که تیم ملی ووشو کشورمان با ۷ ورزشکار (شامل ۳ سانداکار و ۴ ورزشکار تالو) در این پیکارها حضور دارد.

بر همین اساس در روز دوم این مسابقات، امروز (یکشنبه – ۳۰ مهر)، زهرا کیانی، در بسته جین‌شو-چیانگ‌شو در مجموع اجرای ۲ فرم موفق به کسب نمره ۱۹.۳۹۶ شد و مدال نقره این بسته را به دست آورد. ورزشکاری از ماکائو با نمره ۱۹.۴۷۹ به عنوان نخست دست یافت و نماینده مالزی با امتیاز ۱۹.۳۹۲ سوم شد.

همچنین هانیه رجبی در بسته نان چوان-نن دائو با امتیاز ۱۹.۴۲۰ به مقام سومی رسید و صاحب مدال برنز این بازی‌ها شد. ورزشکاری از مالزی با امتیاز ۱۹.۴۹۲ به عنوان نخست دست یافت و نماینده ازبکستان با نمره ۱۹.۴۵۲ به مقام دوم شد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا