گل محمدی: اگر اتفاقی خاصی در پرسپولیس رخ بدهد،‌مسؤولیتش با بازیکنان و کادر فنی نیست
گل محمدی: اگر اتفاقی خاصی در پرسپولیس رخ بدهد،‌مسؤولیتش با بازیکنان و کادر فنی نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، یحیی گل محمدی بعد از پیروزی ۲ بر صفرمقابل استقلال تاجیکستان  در نشست خبری اظهار داشت:بازی کلا راحتی نبود شروع بازی متمرکز نبودیم و یک مقدار شروع خوبی نداشتیم، حتی آرامش خوب برای ایجاد موقعیت در ابتدای بازی نداشتیم اما رفته رفته در شرایط فنی قرار گرفتیم و توانستیم راحت […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، یحیی گل محمدی بعد از پیروزی ۲ بر صفرمقابل استقلال تاجیکستان  در نشست خبری اظهار داشت:بازی کلا راحتی نبود شروع بازی متمرکز نبودیم و یک مقدار شروع خوبی نداشتیم، حتی آرامش خوب برای ایجاد موقعیت در ابتدای بازی نداشتیم اما رفته رفته در شرایط فنی قرار گرفتیم و توانستیم راحت تر بازی کنیم.در نیمه اول گل زدیم، در زمان خوبی هم گلزنی کردیم و در نیمه دوم با تمرکز بهتری نسبت به نیمه اول وارد زمین شدیم. با تفکر گلزنی به میدان آمدیم و به خواسته خود که گلزنی و بردن بازی بود رسیدیم. 

*پنالتی که بیرانوند گرفت نقطه عطف بازی بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: پنالتی که بیرانوند گرفت نقطه عطف بازی بود که با هوش و درایت خودش این پنالتی را بگیرد. موقعیت گلزنی را از حریف گرفت و از او ممنون هستیم امیدوارم روندی که در لیگ و  آسیا داریم طی کنیم تا شرایط ما در جدول بهتر شود.

* یکسری مشکلات وجود دارد که مقداری تمرکز و آرامش را از تیم ما گرفته است

گل‌محمدی در مورد تعویض انضباطی رفیعی و کنعانی‌زادگان در بین دو نیمه گفت: من در صحبت‌هایم گفتم یکسری مشکلات وجود دارد که مقداری تمرکز و آرامش را از تیم ما گرفته است و ریشه مربوط به این آرامش در  تیم را باید پیدا کنیم. مشخص است که این مشکلات از چیست اما احترامی که تیم ما به آن نیاز داشته و شرایطی که کسب سه قهرمانی مهیا نشد و اتفاقات قبل از بازی برای حسین کنعانی‌زادگان افتاد که تمرکز خوبی روی این قضیه نداشت. البته رفیعی هم در نیمه اول کارت زرد گرفته بود و ممکن بود با گرفتن کارت زرد دومش ما به مشکلات زیادی بخوریم.

*ما همیشه یک تیم متعهد بودیم و هستیم

وی تأکید کرد: انکار نمی‌کنم که این دو بازیکن درگیری لفظی با هم داشتند اما این موضوعات باید ریشه‌ای حل شود چون ما همیشه یک تیم متعهد بودیم و هستیم و ممکن است که در هر تیمی این مسائل اتفاق بیفتد. آنقدر این اتفاق شدید نبود که بخواهم در موردش صحبت کنم. هر دو از بازیکنان با تجربه و با کیفیت تیم ما هستند و این ممکن است در هر تیمی وجود داشته باشد و به وجود بیاید.

* اگر اتفاقات خاص در این تیم بیفتد مسؤولیتش به گردن کادر فنی و بازیکنان نیست

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه گفته بودید قراردادم فسخ شده اما مقابل پیکان روی نیمکت نشستید و قرار بود در جلسه هیأت مدیره وضعیت قرارداد شما بررسی شود با این شرایط در پرسپولیس ماندگار هستید یا نه، عنوان کرد: اتفاق خاصی نیفتاده ما کارمان را انجام می‌دهیم و در شرایطی هستیم که بازی‌های حساس و فشرده‌ای داریم. با قدرت کارمان را ادامه می‌دهیم. این مسئله را کلی می‌گویم که یکسری اتفاقات خاص در این تیم بیفتد مسئولیتش به گردن کادر فنی و بازیکنان نیست. من این قضیه را اینجا اعلام می‌کنم و با همه وجودمان کار می‌کنیم و با همه تمرکز کار می‌کنیم. با وجود همه محدودیت‌هایی که هست و با قدرت برای شاد کردن دل هواداران تمرین می‌کنیم و این کار را انجام می‌دهیم.

گل‌محمدی در مورد اینکه پرداخت طلب بازیکنان قبل از بازی با استقلال تاجیکستان ظاهراً وعده و وعید بوده است، اظهار داشت: هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده  است. 

* این برد را مدیون حضور هواداران در ورزشگاه هستیم

وی در مورد جو ورزشگاه و تماشاگران گفت: از هواداران تشکر می‌کنم. این برد را مدیون حضور هواداران و شور و شعف آنها در ورزشگاه هستیم. به خصوص در پنالتی هم که علی بیراوند هم خیلی تمرکز داشت. شاید پنالتی را هواداران گرفتند و گل‌هایی که ما زدیم را هواداران زدند. البته ما گل‌های خیلی قشنگی زدیم. یک کار تیمی خوب داشتیم و اینکه از هواداران تشکر می‌کنم. نمی‌دانم چگونه باید ارادت و دوست داشتنم را به آنها بگویم. از تک‌تک‌شان و به خصوص هواداران خانم تشکر می‌کنم. بانوان از زمین یک مقدار دور هستند آنها شایسته هستند که در بهترین جای ورزشگاه حضور داشته باشند. امیدوارم توجه بیشتری به این مسئله شود. چون دوست ندارم که هواداران خانم در یک جای پرت ورزشگاه حضور داشته باشند. خانم‌ها شایستگی دارند که نزدیک بازیکنان و زمین و بهترین جای ورزشگاه باشند. 

*کنعانی زادگان حرف‌هایی که نباید می‌زد را مطرح کرد

سرمربی پرسپولیس در مورد مشکلاتی که بین کشتی‌گیران و فوتبالیست‌ها در این چند روز به وجود آمده و این مسئله باعث می‌شود که تأثیر آن را در بازی بازیکن پرسپولیس ببینیم، عنوان کرد: حسین کنعانی‌زدگان وارد بازی نشد. یک مصاحبه‌ای کرد که به نظرم حرف‌هایی که نباید می‌زد را مطرح کرد. صحبت‌هایی انجام داد که واقعی نبود شاید بزرگ‌نمایی کرد در مورد مبالغ و اعدادی که گفته شده بود. اما شاهد این بودیم که خیلی از ورزشکاران موضع گرفتند سر این داستان و من همین‌جا از همه آنها می‌خواهم فضای ورزش را با صحبت‌های خودمان خراب نکنیم. می‌دانم ورزشکاران برای ورزش کشور زحمت می‌کشند و حق‌شان است بهترین و بیشترین امکانات را در اختیار داشته باشند. همه ورزشکارانی که اکنون ورزش می‌کنند و برای کشورشان زحمت می‌کشند و مدال‌های رنگی می‌گیرند باید رسیدگی شود و نباید بین ورزشکاران تبعیض باشد من تا حدودی با این بحث موافق هستم.

*بحث فوتبالیست‌ها در همه جای دنیا متفاوت است

گل‌محمدی ادامه داد:  چون دنیای حرفه‌ای در کشورهای مختلف را می‌بینیم در کشورهایی که پیشرفته هستند بین دونده‌ای که قهرمان می‌شود با رشته دیگری مثل شنا فرقی وجود ندارد اما بحث فوتبالیست‌ها در همه جای دنیا با توجه به استقبالی که از فوتبال در سراسر دنیا می‌شود متفاوت است، می‌بینیم که چه قراردادهایی می‌بندند. قراردادشان نسبت به ورزش‌های دیگر بیشتر است. اما ه مه آنهایی که زحمت می‌کشند و برای مردم کشورشان افتخار به دست می‌آورند شایسته بهترین‌ها هستند.

*آنهایی که ورزشگاه را به این روز انداختند باید بروند، نه ما

وی در مورد اینکه آیا امکان دارد پرسپولیس خارج از ورزشگاه آزادی میزبان باشد، گفت: امکان ندارد این مسئله اتفاق بیفتد ما بدبختی‌های این ورزشگاه را کشیده‌ایم، مصدوم داریم مثل وحید امیری، سلمانی، ترابی؛ بازی‌های زیادی را در اینجا باختیم و مساوی کردیم مثل بازی با النصر که باختیم. آنهایی که باید از این ورزشگاه بروند کسانی هستند که ورزشگاه را به این روز انداختند نه ما؛ ما تیم پایتخت هستیم و این هم تنها ورزشگاهی است که در پایتخت وجود دارد که میزبان هواداران باشد. تیم ما بدون هوادار معنی ندارد. ما باید بتوانیم با حضور هواداران میزبانی کنیم. تازه این زمین تحفه‌ای نیست که بخواهند منتش را سر باشگاه ما یا استقلال بگذارند. این ورزشگاه نیاز به رسیدگی بیشتری دارد. لیاقت استقلال و پرسپولیس این نیست که در این ورزشگاه باشند باید ورزشگاه مجهز بسازند. چون شرایط ورزشگاه بهتر شده می‌گویند ما باید بیرون برویم که این جای سؤال و تعجب دارد که چطور روی‌شان می‌شود این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند که ما باید از این ورزشگاه برویم. کسانی باید از ورزشگاه بروند که اینجا را به این روز انداخته‌اند. خسارت مالی و معنوی زیادی به این ورزشگاه وارد شده این خسارات را بپردازند تا ما برویم. 

* دوست ندارم شرمنده هواداران باشم

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه شما دوست دارید در پرسپولیس بمانید اما آیا قصدی برای تمدید قرارداد با شما وجود دارد یا نه، گفت: شرایط کار کردن باید مهیا باشد ما نباید شرمنده مردم باشیم. اگر شرایط مهیا باشد و امکاناتی که این تیم می‌خواهد مهیا شود ما یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی هستیم در آسیا هم باید آبروداری کنیم اما با شرایطی که الان وجود دارد خیلی سخت است. دوست ندارم شرمنده هواداران باشم که به این وضعیت برسیم. اگر شرایط برای کار کردن مهیا باشد من با افتخار این پیشنهاد را قبول می‌کنم. اما این قضیه وجود دارد که برای ادامه همکاری باید امکانات خیلی بهتری نسبت به الان وجود داشته باشد. 

*نگران فشردگی بازی‌ها نیستم

گل‌محمدی در مورد فشردگی زیاد مسابقات پرسپولیس و اینکه چه صحبتی با سازمان لیگ دارید، اظهار داشت: من ترس از فشردگی مسابقات ندارم. ما یک تیم خوب هستیم. جوانان خوبی داریم. اصلاً‌ نگران این نیستم که بازی‌ها فشرده است فقط نگران این هستم که از نظر ریکاوری و داشتن امکانات به مشکل بخوریم. این را باشگاه حتماً باید رسیدگی کند. بازیکنان با  تمام وجودشان برای شادی دل هواداران کار می‌کنند و باید سزوار بهترین‌ها باشند. امیدوارم شرایط به گونه‌ای جلو برود که بتوانیم تمرکزمان را روی تیم بگذاریم این تنها درخواست ما است وگرنه فشار مسابقات برای همه تیم‌هایی که در آسیا هستند وجود دارد. بحث پرواز، ریکاوری وجود دارد و نیاز به شرایط خاص خودش دارد.

پایان پیام/





منبع: فارس