به گزارش زیرنویس، محمد امین نیکوئی نژاد  گفت: در ساعت ۲۱ و ۲۵ دقیقه حادثه برخورد خودروی پژو ۴۰۵ و موتورسیکلت گزارش شد که بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ امامزاده جعفر و ۳ شهری گچساران به محل حادثه واقع در دوراهی امامزاده جعفر(ع) اعزام شدند. وی با بیان اینکه متاسفانه یکی از مصدومین با وجود احیاء […]

به گزارش زیرنویس، محمد امین نیکوئی نژاد  گفت: در ساعت ۲۱ و ۲۵ دقیقه حادثه برخورد خودروی پژو ۴۰۵ و موتورسیکلت گزارش شد که بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ امامزاده جعفر و ۳ شهری گچساران به محل حادثه واقع در دوراهی امامزاده جعفر(ع) اعزام شدند.

وی با بیان اینکه متاسفانه یکی از مصدومین با وجود احیاء از صحنه حادثه تا بیمارستان فوت کرد، افزود: دو مصدوم دیگر حادثه پس از اقدامات درمانی توسط آمبولانس های اعزامی به بیمارستان شهید رجایی گچساران منتقل شدند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: حادثه انحراف خودروی سمند در محور یاسوج_بابامیدان، حوالی روستای تنگاری در ساعت ۲۳ و یک دقیقه به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ یاسوج اعلام شد که بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ دشتروم به محل حادثه اعزام شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد، نیکویی نژاد بیان کرد: متاسفانه یکی از مصدومین در دم فوت کرد و دو مصدوم دیگر حادثه پس از اقدامات درمانی لازم به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند.

 

منبع خبر: رکنـا