آخرین وضعیت هاشمی نسب و سسما، ۲ مربی همچنان دور از نیمکت استقلال
آخرین وضعیت هاشمی نسب و سسما، ۲ مربی همچنان دور از نیمکت استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، طی چندروز اخیر اخباری مبنی بر رفع مشکل مهدی هاشمی نسب برای ثبت قرارداد این مربی در سازمان لیگ و صدور مجوز حضور او روی نیمکت آبی‌ها در بازی با ذوب آهن مطرح شد. بااینحال براساس پیگیری‌ها مشخص شد باشگاه استقلال هنوز اقدامی را در این خصوص انجام نداده و […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، طی چندروز اخیر اخباری مبنی بر رفع مشکل مهدی هاشمی نسب برای ثبت قرارداد این مربی در سازمان لیگ و صدور مجوز حضور او روی نیمکت آبی‌ها در بازی با ذوب آهن مطرح شد.

بااینحال براساس پیگیری‌ها مشخص شد باشگاه استقلال هنوز اقدامی را در این خصوص انجام نداده و قرارداد هاشمی نسب ثبت نشده است. به این ترتیب او فعلا مجوزی برای نشستن روی نیمکت تیم در مسابقات را ندارد.

از طرفی به نظر می‌رسد با توجه به ایراد کارگروه نظارت بر وضعیت قراردادی مهدی هاشمی نسب و احتمال بررسی آن در کمیته انضباطی، ثبت قرارداد او در سازمان لیگ منوط به تعیین تکلیف نهایی در این خصوص باشد.

همچنین در خصوص وضعیت قراردادی یوسو سسما مربی بدنساز استقلال نیز هنوز اقدامی صورت نگرفته و با توجه به اینکه قرارداد او در سازمان لیگ ثبت نشده، فعلا مجوزی برای نشستن روی نیمکت ندارد.

پایان پیام/





منبع: فارس