به این صورت که هر فردی می‌تواند تنها با چند کلیک، رزرو بلیط، رزرو هتل و تمامی خدمات سفر را در منزل انجام دهد. قاصدک ۲۴ یکی از چندین سامانه آنلاین ارائه دهنده خدمات گردشگری است. در ادامه این مطلب با ما باشید تا با خدمات این وبسایت بیشتر آشنا شوید. خدمات قاصدک ۲۴ چیست؟ […]

به این صورت که هر فردی می‌تواند تنها با چند کلیک، رزرو بلیط، رزرو هتل و تمامی خدمات سفر را در منزل انجام دهد. قاصدک ۲۴ یکی از چندین سامانه آنلاین ارائه دهنده خدمات گردشگری است. در ادامه این مطلب با ما باشید تا با خدمات این وبسایت بیشتر آشنا شوید.

خدمات قاصدک ۲۴ چیست؟

سامانه قاصدک ۲۴ متعلق به شرکت فرش تا عرش قاصدک کارمانیا، یکی از قدیمی‌ترین سرویس‌های سفر است. این سامانه فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴به عنوان معتبرترین سایت فروش اینترنتی بلیط هواپیما آغاز کرد و پس از استقبال چشمگیر گردشگران و مسافران، سایر خدمات دیگری را نیز به مرور اضافه کرد. مهم‌ترین خدمات قاصدک ۲۴ شامل موارد زیر است:

  • فروش بلیط هواپیما
  • فروش بلیط قطار
  • فروش بلیط اتوبوس
  •  رزرو هتل
  • خدمات ویزا
  • خدمات بیمه مسافرتی

خدمات خرید آنلاین بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس

فروش بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس از مهم‌ترین خدمات قاصدک ۲۴ است. در ادامه با خدمات مهم قاصدک ۲۴ بیشتر آشنا می‌شوید.

  • خرید بلیط هواپیما: امکان خرید بلیط هواپیما از تمامی ایرلاین‌های معتبر داخلی و خارجی برای تمام مسیرهای داخل و خارج از کشور در قاصدک ۲۴ وجود دارد. برای خرید بلیط هواپیما می‌توانید اپلیکیشن قاصدک ۲۴ را نیز نصب کنید و به راحتی بلیط مورد نظر را خریداری کنید.
  • خرید بلیط قطار: با خرید بلیط قطار از قاصدک ۲۴، می‌توانید از طریق تمام خطوط ریلی داخلی در ایران سفر کنید. همچنین خرید بلیط از تمامی شرکت‌های ریلی از قبیل رجا، فدک و … نیز در این سامانه امکان‌پذیر است.
  • خرید بلیط اتوبوس: سرویس خرید بلیط اتوبوس نیز، از دیگر سرویس‌های این وبسایت است که با ارائه بلیط اتوبوس معمولی و vip از بهترین شرکت‌های اتوبوسرانی، رضایت بالای مشتریان را جلب کرده است. از طریق خرید آنلاین بلیط اتوبوس از قاصدک۲۴، می‌توانید شماره صندلی خود را به صورت آنلاین رزرو نمایید و با مقایسه قیمت‌ها در سایت، اقدام به خرید ارزان‌ترین بلیط اتوبوس نمایید.

خدمات گردشگری سایت قاصدک 24

خدمات گردشگری سایت قاصدک ۲۴

رزرو هتل در قاصدک ۲۴

اگر بلیط سفر خود را از قاصدک ۲۴ خریداری کرده‌اید؛ می‌توانید برای رزرو هتل نیز از همین سایت اقدام نمایید. زیرا یکی از مهم‌ترین خدمات قاصدک ۲۴ امکان رزرو هتل‌ آنلاین است. انواع هتل شامل هتل‌های ۵ ستاره، هتل آپارتمان، هتل‌های لوکس، هتل‌های ارزان، مهمانسرا و… را می‌توانید در قاصدک ۲۴ به سادگی رزرو کنید. همچنین برای رزرو هتلی ارزان، می‌توانید گرینه مرتب‌سازی در صفحه جستجوی هتل را بر روی بالاترین تخفیف و کمترین قیمت قرار دهید تا از تخفیفات رزرو هتل نیز بهره‌مند شوید.

رزرو هتل خارجی در قاصدک ۲۴ با پرداخت ریالی و با استفاه از کارت عضو شتاب امکان‌پذیر است.

امکان رزرو هتل خارجی با کارت شتاب

برای رزرو هتل خارجی در قاصدک ۲۴ نیازی به پرداخت ارز خارجی و کردیت کردن کارت نیست. بلکه می‌توانید همانند رزرو هتل داخلی عمل کنید و هزینه را به صورت ریالی و تنها با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شتاب پرداخت کنید.

قوانین کنسلی در رزرو آنلاین هتل

ممکن است به یکباره سفر شما لغو شود و نتوانید خودتان را به مقصد موردنظر برسانید. از این رو امکان لغو هتل نیز به خدمات قاصدک ۲۴ اضافه شده است. برای این کار می‌توانید درخواست لغو رزرو آنلاین هتل پس از اعلام به قاصدک ۲۴ مورد بررسی قرار می‌گیرد و نتیجه بر اساس شرایط کنسلی هتل به کاربر اطلاع داده می‌شود. در این زمان بخشی از هزینه به عنوان جریمه کنسلی کسر می‌شود و مبلغ باقی‌مانده ظرف ۷۲ ساعت به مسافر عودت داده می‌شود.

نکات مهم در رزرو هتل از قاصدک 24

نکات مهم در رزرو هتل از قاصدک ۲۴

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم خدمات خرید بلیط سفر و رزرو هتل در قاصدک ۲۴ را به شما معرفی کنیم. این سامانه از معتبرترین سامانه‌های خدمات سفر و گردشگری در ایران است. در صورتی که سفر داخلی یا خارجی نزدیکی در پیش دارید؛ می‌توانید با خرید بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل را نیز از سامانه قاصدک ۲۴ انجام دهید و از پشتیبانی ۲۴ ساعته آن بهره‌مند شوید.

سوالات متداول در مورد رزرو هتل در قاصدک ۲۴

  1. برای  رزرو هتل چه مدارکی لازم است؟ مدارک لازم برای رزرو هتل داخلی شامل کارت شناسنایی مانند شناسنامه یا کارت ملی است. افراد زیر ۱۸ سال اجازه ورود تنهایی به هتل ندارند و نمی‌توانند اجاره هتل را ثبت کنند. زوجین نیز باید همراه خود مدارک محرمیت داشته باشند.
  2. آیا کنسلی هتل در قاصدک ۲۴ امکان‌پذیر است؟ بله. اگر به هر دلیلی مجبور به کنسل کردن سفر خود شدید؛ می‌توانید در قاصدک ۲۴ کنسلی آنلاین هتل را انجام دهید. درخواست شما مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.
  3. چگونه در قاصدک ۲۴ هتل رزرو کنیم؟ برای رزرو اینترنتی هتل در قاصدک ۲۴، با ورود به سربرگ هتل، شهر مقصد و هتل دلخواه خود را در سایت وارد کنید؛ بازه ورودی و خروجی خود را تعیین نمایید و جستجو را انجام دهید. سپس هتل موردنظر را انتخاب کرده و بر گزینه رزرو کلیک کنید.
  4. اصطلاح واچر در رزو هتل به چه معناست؟ واچر هتل در حقیقت همان رسید پرداخت و تاییدیه نهایی رزرو هتل است که پس از پرداخت وجه از طریق پیامک برای شما ارسال می‌شود.

منبع: خبـر ورزشی