به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، وزارت امور خارجه قطر از تمدید آتش‌بس در نوار غزه برای یک روز دیگر خبر داد. «ماجد الانصاری» سخنگوی وزارت امور خارجه قطر اعلام کرد که دو طرف فلسطینی و اسرائیلی برای تمدید آتش‌بس به مدت یک روز دیگر به توافق دست یافتند. الانصاری افزود که تلاش‌ها با […]

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، وزارت امور خارجه قطر از تمدید آتش‌بس در نوار غزه برای یک روز دیگر خبر داد.

«ماجد الانصاری» سخنگوی وزارت امور خارجه قطر اعلام کرد که دو طرف فلسطینی و اسرائیلی برای تمدید آتش‌بس به مدت یک روز دیگر به توافق دست یافتند.

الانصاری افزود که تلاش‌ها با هدف دستیابی به آتش بس پایدار در نوار غزه همچنان ادامه دارد.

بر اساس گزارش الجزیره، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) هم موافقت خود را با تمدید آتش‌بس برای هفتمین روز اعلام کرده است.

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: در آخرین لحظات فهرست زنان و کودکانی که قرار است امروز پنج شنبه از نوار غزه آزاد شوند را دریافت کردیم، بنابراین آتش‌بس برای یک روز دیگر ادامه خواهد یافت.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی هم تأکید کرد: در پاسخ به تلاش‌های میانجیگران برای آزادی گروگان‌ها در نوار غزه، آتش‌بس انسانی موقت به مدت یک روز دیگر طبق شروطی که پیشتر درباره آن توافق شده است، ادامه خواهد یافت.

این خبر در حالی است که گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس در بیانیه‌ای از تمام نیروهای خود در نوار غزه خواسته بود برای ادامه جنگ در نوار غزه در صورت تمدید نشدن آتش‌بس موقت آماده باشند و سطح آمادگی خود را تا صدور بیانیه رسمی درباره تمدید آتش‌بس حفظ کنند.

منبع: مـهر