از دیدار معوقه هفته یازدهم لیگ برتر، پرسپولیس از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف نساجی قائمشهر می رود. سرخپوشان با پیروزی در این بازی می توانند هم امتیاز استقلال شوند و اگر بتوانند بیشتر از ۵ گل به نساجی بزنند بالاتر از آبی پوشان در رده دوم جدول لیگ برتر قرار خواهند گرفت. یحیی در بازی‌های […]

- چرا گل‌محمدی، نبیل باهویی را به شهاب زاهدی ترجیح داد؟

از دیدار معوقه هفته یازدهم لیگ برتر، پرسپولیس از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف نساجی قائمشهر می رود. سرخپوشان با پیروزی در این بازی می توانند هم امتیاز استقلال شوند و اگر بتوانند بیشتر از ۵ گل به نساجی بزنند بالاتر از آبی پوشان در رده دوم جدول لیگ برتر قرار خواهند گرفت.

یحیی در بازی‌های اخیر تیمش تغییراتی را در ترکیب دفاعی و حمله ایجاد کرد و این تغییرات در بازی با نساجی بهتر جواب داد. در خط دفاع فرشاد فرجی جانشین کنعانی‌زادگان شد و توانست یکی از بهترین بازی‌هایش را در مدت حضورش در پرسپولیس ارائه دهد. در خط حمله نیز این‌بار یحیی از زوج عالیشاه و نبیل باهویی بهره برد. اگرچه هیچ یک از دو بازیکن موفق به گلزنی نشدند و نبیل هم چند موقعیت را از دست داد، اما بعید است یحیی بخواهد باز هم این نفرات را روی نیمکت بنشاند.

یحیی در بازی‌هایی که تیم حریف به دفاع بسته و فشرده روی نمی‌آورد نبیل را به زاهدی ترجیح می‌دهد از این جهت که اعتقاد دارد این بازیکن باهوش‌تر است و بهتر خودش را در موقعیت گل قرار می‌دهد، اما در بازی‌های سنگین شهاب را بازی می‌دهد که دونده‌تر و جنگنده‌تر است. اگرچه سرمربی پرسپولیس همچنان نیاز اول تیمش را در خط حمله و جذب یک مهاجم گلزن می‌داند.

بیشتر بخوانید: تنها نقطه امید نساجی مقابل پرسپولیس/ آمار تیم یحیی فوق العاده است

منبع: خبـر ورزشی