پر کردن چاله‌ی سرخابی ها با چاه بنگاه‌داری
پر کردن چاله‌ی سرخابی ها با چاه بنگاه‌داری

این روزها آن‌قدر غلظت دود تصمیمات عجولانه بالا رفته که دیگر چشمی از گزند آن مصون نخواهد ماند؛ چرا که قرار است هزینه فوتبالیست‌ها را هم از جیب ما بپردازند.

زیرنویسـخبر: سال‌هاست دودِ اصلاحات، جراحی و هزاران فعالیت بی‌سرانجام اقتصادی دیگر به چشم مردم می‌رود؛ اما این روزها آن‌قدر غلظت دود بالا رفته که دیگر چشمی از گزند آن مصون نخواهد ماند؛ چرا که قرار است هزینه فوتبالیست‌ها را هم از جیب ما بپردازند.

به گزارش زیرنویس، اگر اهل پیگیری اخبار ورزشی باشید این خبر را «سهام استقلال و پرسپولیس واگذار شد» خوانده‌اید و اگر پیگیر خبرهای اقتصادی هم باشید این تیتر «۵ بانکِ خریدار پرسپولیس مشخص شدند» را هم باید دیده باشید و احتمالا ذهن شما با این سوال درگیر شده که چرا باید باشگاه‌های زیان‌ده و شاید در نوبت تعلیق به بانک‌های زیان‌ده واگذار شود؟

آیا راه دیگری برای از چاله به چاه افتادن وجود نداشت؟
مگر قرار نیست بانک‌ها بنگاه داری نکنند؟ بنگاه‌داری بانک‌ها مگر شاخ و دم دارد؟

کشور ما در زیر ساخت ها به‌ویژه در حوزه ورزش، از فقدان مدیران متخصصِ متعهد رنج می‌برد؛ آیا بهتر نیست در انتقال دانش خصوصی‌سازی از کشورهای پیشرفته بیاموزیم و با تأمل و عاقلانه بومی سازی کنیم؟

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.