مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از اجرای گسترده عملیات پاکسازی و نظافت شهری در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین با همکاری ۳ هزار نیروی خدماتی خبر داد. باشگاه خبرنگاران جوان ـ محسن قضاتلو مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری با تشریح جزئیات خدمات ارائهشده در مراسم امروز پنجشنبه ۲۳ مردادماه ۱۴۰۴ اظهار کرد: طی سه روز منتهی […]
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از اجرای گسترده عملیات پاکسازی و نظافت شهری در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین با همکاری ۳ هزار نیروی خدماتی خبر داد.
باشگاه خبرنگاران جوان ـ محسن قضاتلو مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری با تشریح جزئیات خدمات ارائهشده در مراسم امروز پنجشنبه ۲۳ مردادماه ۱۴۰۴ اظهار کرد: طی سه روز منتهی به مراسم پیادهروی جاماندگان اربعین چندین دستگاه تانکر آب، واترجت و جنتکس جهت پشتیبانی و ارائه خدمات در اختیار مناطق قرار گرفت تا نظافت و پاکسازی مسیر از میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به بهترین شکل انجام شود.
وی افزود: براساس دستورالعمل ابلاغی به ۲۲ منطقه شهرداری، مسیر راهپیمایی پهنهبندی و مدیریت رفتوروب، نظافت و پاکسازی مسیر به مناطق مختلف سپرده شد.
قضاتلو با اشاره به تأمین ۱۳ دستگاه خودروی زبالهکش و ۲۵ مخزن غلتان برای این مراسم تصریح کرد: پشتیبانی تأمین خودروها و تجهیزات خدمات شهری بهطور کامل توسط سازمان مدیریت پسماند انجام شد تا خدماترسانی به عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با بالاترین کیفیت انجام گیرد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند ادامه داد: در مجموع ۸۴ دستگاه واترجت، ۹۰ خودروی حمل پسماند (فان)، ۳۱ جاروب بزرگراهی، ۳۲ تانکر آب و ۱۶۲ دستگاه وانت ملودی عملیات پاکسازی و جمعآوری پسماند را در محورهای برگزاری مراسم برعهده داشتند.
وی در پایان از تجهیز کامل پاکبانان به لوازم انفرادی موردنیاز خبر داد و گفت: بیش از ۳ هزار نفر از نیروهای خدماتی و مسئولان مربوطه از نخستین ساعات بامداد امروز در مسیر راهپیمایی استقرار یافته و تا پایان مراسم، عملیات نظافت، رفتوروب و نگهداشت شهری را بهطور مستمر اجرا کردند.
منبع: مهر
واکاوی پیامدهای فرهنگی و اجتماعی حذف کودکان از مراسمها«از کودکان در مراسمی دیگر پذیرایی میشود»؛ جمله ای شیک، اما ویرانگر
تحلیل جامعهشناختی کاهش ازدواج و فرزندآوری در ایرانازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج میکنند؟
لزوم تمرکز بر خدمت به جای زندگی خصوصیچهرههای مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی











































