رضایت مردم از نحوه ارائه خدمات برخی دستگاه‌های اجرایی پایین است
رضایت مردم از نحوه ارائه خدمات برخی دستگاه‌های اجرایی پایین است

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: رضایت پایین مردم از نحوه ارائه خدمات برخی دستگاه‌ها و هزینه بالای نظام اداری دو مساله اساسی نظام اداری کشور است. باشگاه خبرنگاران جوان – علاءالدین رفیع زاده رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در حاشیه سومین جلسه هم اندیشی توسعه مدیریت و منابع دستگاه‌های اجرایی در جمع […]

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: رضایت پایین مردم از نحوه ارائه خدمات برخی دستگاه‌ها و هزینه بالای نظام اداری دو مساله اساسی نظام اداری کشور است.

باشگاه خبرنگاران جوان – علاءالدین رفیع زاده رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در حاشیه سومین جلسه هم اندیشی توسعه مدیریت و منابع دستگاه‌های اجرایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رضایت پایین مردم از نحوه ارائه خدمات برخی دستگاه‌ها و هزینه بالای نظام اداری دو مساله اساسی نظام اداری کشور است. به منظور رفع مسائل مذکور نسبت به تدوین و تصویب برنامه اصلاح نظام اداری کشور اقدام شد.

وی افزود: این نشست‌ها با هدف تعیین اهداف کمی دستگاه‌ها از برنامه اصلاح نظام اداری کشور برگزار می‌شود.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: به غیر از ۷-۸ دستگاه اهداف سالیانه دستگاه‌های اجرایی برای اجرای برنامه اصلاح نظام اداری تعیین شده است.

رفیع زاده تاکید کرد که قوانین و مقررات به اندازه کافی، امکان اصلاح نظام اداری را دارد مشروط به اینکه دستگاه‌های اجرایی در تمام مراحل اجرا، همراهی لازم را داشته باشند و پیگیری‌ها و نظارت‌های کافی صورت بگیرد.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی دولت

رضایت مردم از نحوه ارائه خدمات برخی دستگاه‌های اجرایی پایین است
+

ازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج می‌کنند؟ ۲۲ آذر ۱۴۰۴

تحلیل جامعه‌شناختی کاهش ازدواج و فرزندآوری در ایرانازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج می‌کنند؟

چهره‌های مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی ۱۷ آبان ۱۴۰۴

لزوم تمرکز بر خدمت به جای زندگی خصوصیچهره‌های مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی

زیرنویس را در شبکه‌های اجتماعی همراهتان داشته باشید