خدمات‌رسانی شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی به زوار اروپایی راهپیمایی اربعین
خدمات‌رسانی شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی به زوار اروپایی راهپیمایی اربعین

شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی شهرداری تهران برای نخستین بار در مرز بازرگان با استقرار موکب به زوار اروپایی و منطقه قفقاز که از این مرز برای راهپیمایی اربعین وارد کشورمان شده‌اند، خدمات رسانی می‌کند. باشگاه خبرنگاران جوان– به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی شهرداری تهران، سید محمد ناظم رضوی مدیرعامل شرکت توسعه فضا‌های […]

شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی شهرداری تهران برای نخستین بار در مرز بازرگان با استقرار موکب به زوار اروپایی و منطقه قفقاز که از این مرز برای راهپیمایی اربعین وارد کشورمان شده‌اند، خدمات رسانی می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان– به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی شهرداری تهران، سید محمد ناظم رضوی مدیرعامل شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی شهرداری تهران با اعلام این خبر، افزود: موکب محبان الرضا (ع) این شرکت از چهاردهم مردادماه با استقرار در نقطه صفر مرز بازرگان برای نخستین بار از زائران اربعین حسینی (ع) در قالب فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و نیز پذیرایی استقبال کرده است. 

وی اضافه کرد: تاکنون ۷۵۰۰ زائر از کشور‌های ترکیه، گرجستان، جمهوری آذربایجان و نیز برخی کشور‌های حوزه قفقاز از خدمات موکب شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی استفاده کرده‌اند. 

مدیرعامل شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی شهرداری تهران در ادامه به رایزنی مدیران منطقه آزاد ماکو با شهرداری تهران برای تقویت زیرساخت‌های مذهبی در مرز بازرگان به عنوان پیشانی ورودی زوار از اروپا اشاره کرد و گفت: مرز بازرگان یکی از بزرگترین و مهم‌ترین مبادی ورود و خروج مسافر خصوصا مسافران مذهبی از اروپا به ایران به شمار می‌رود. به این دلیل، ساخت و تقویت زیرساخت‌های خدماتی برای زوار در طول سال از موضوعاتی است که شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی با همکاری منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو آن را برای آینده در دستور کار خود دارد.

+

«از کودکان در مراسمی دیگر پذیرایی می‌شود»؛ جمله ای شیک، اما ویرانگر ۲۹ آذر ۱۴۰۴

واکاوی پیامدهای فرهنگی و اجتماعی حذف کودکان از مراسم‌ها«از کودکان در مراسمی دیگر پذیرایی می‌شود»؛ جمله ای شیک، اما ویرانگر

ازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج می‌کنند؟ ۲۲ آذر ۱۴۰۴

تحلیل جامعه‌شناختی کاهش ازدواج و فرزندآوری در ایرانازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج می‌کنند؟

چهره‌های مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی ۱۷ آبان ۱۴۰۴

لزوم تمرکز بر خدمت به جای زندگی خصوصیچهره‌های مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی

زیرنویس را در شبکه‌های اجتماعی همراهتان داشته باشید