ایجاد “اشتغال خانگی” یکی از راهبردهای کمیته امداد برای اشتغال‌زایی بانوان است
ایجاد “اشتغال خانگی” یکی از راهبردهای کمیته امداد برای اشتغال‌زایی بانوان است

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: یکی از راهبردهای ما ایجاد اشتغال خانگی است، بیش از ۵۵ درصد افراد تحت پوشش کمیته امداد سرپرست خانواده و خانم هستند، لذا باید اشتغال را به داخل خانه ببریم.

سید مرتضی بختیاری؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در مراسم افتتاحیه نمایشگاه آبادیران اظهار کرد: ۲۲ بهمن  سال ۵۷ انقلاب ما پیروز شد و در آن شرایط سخت، در حالی که تنها ۲۲ روز از پیروزی انقلاب گذشته بود، امام عزیز ما فرمان تاسیس کمیته امداد را صادر کردند که این دغدغه ایشان، یک دغدغه قرآنی بود.

اشتغال خانگی یکی از راهبردهای اصلی توانمندسازی است

وی ادامه داد: ایشان فرمودند که تلاش کنید برای شکوفایی استعدادها؛ کمک به نیازمندان باید عزتمندانه باشد که این نمایشگاه در همین راستا برگزار شده است. ما تا زمانی که محرومیت‌زدایی به طور کامل انجام نشود، در محرومیت‌زدایی استمرار خواهیم داشت. زمانی که محرومیت‌‌زدایی انجام شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: به دنبال فرمان مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر اشتغال پایدار، ما به دنبال ایجاد اشتغال پایدار و درآمد باثبات هستیم و اگر بخواهیم به آن برسیم، باید از  فعالیت‌های دانش‌بنیانی استفاده کنیم.

به گزارش زیرنویس،بختیاری گفت:  یکی از راهبردهای ما ایجاد اشتغال خانگی است، بیش از ۵۵ درصد افراد تحت پوشش کمیته امداد سرپرست خانواده و خانم هستند، لذا باید اشتغال را به داخل خانه ببریم.

منبع:تسنیم