اجتماعی ترین جایزه با رویکردی بروز و رو به جلو؛ بچه مردم و چشم بادومی برگزیده شدند
اجتماعی ترین جایزه با رویکردی بروز و رو به جلو؛ بچه مردم و چشم بادومی برگزیده شدند

فیلم «بچه‌ی مردم» به خاطر نگاه امیدبخش به زندگی، تقویت هویت وتوجه ویژه به کودکان محروم از خانواده  و به تصویر کشیدن روایت زندگی و فیلم چشم بادومی به خاطر توجه به مسئله تفاوت نسلی و تاکید بر گفت و گوی میان نسلی به جای شکاف نسلی برگزیدگان اجتماعی ترین فیلم شدند.   به گزارش […]

اجتماعی ترین جایزه با رویکردی بروز و رو به جلو؛ بچه مردم و چشم بادومی برگزیده شدند

فیلم «بچه‌ی مردم» به خاطر نگاه امیدبخش به زندگی، تقویت هویت وتوجه ویژه به کودکان محروم از خانواده  و به تصویر کشیدن روایت زندگی و فیلم چشم بادومی به خاطر توجه به مسئله تفاوت نسلی و تاکید بر گفت و گوی میان نسلی به جای شکاف نسلی برگزیدگان اجتماعی ترین فیلم شدند.

 

به گزارش خبرنگار تابناک، در بیانیه سازمان اموراجتماعی کشور در این باره آمده است:

 

سازمان اموراجتماعی کشور با هدف ایجاد بستری برای ترویج الگوهای سازنده و ارتقا سرمایه اجتماعی،توجه و تاکید بر ارزش ها و دارایی های گرانقیمت فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی، افزایش امید به زندگی و نشاط اجتماعی دست یاری بسوی هنرمندان و صاحبان اندیشه کشور دراز کرده است. این سازمان در جشنواره چهل و سوم با تشکر از همراهی دبیر محترم جشنواره و مشورت و راهنمایی اعضای محترم هیات داوران ضمن تشکر از تمامی سینماگرانی که با نگاهی اجتماعی و امید آفرین به تولید اثر پرداخته اند، پس از بررسی آثار به نمایش درآمده با قدر دانی و سپاس از فیلم های “زیبا صدایم کن” به جهت توجه به موضوع خانواده و امید به زندگی، «ناتور دشت» به دلیل تاکید بر موضوع مسئولیت پذیری و مشارکت اجتماعی، «گوزن های اتوبان »از نظر پرداخت به آسیب های اعتماد و اعتیاد به شبکه های اجتماعی جایزه اجتماعی خود را بصورت مشترک تقدیم می کند به:

۱.فیلم «بچه‌ی مردم» به خاطر نگاه امیدبخش به زندگی، تقویت هویت وتوجه ویژه به کودکان محروم از خانواده  و به تصویر کشیدن روایت زندگی این عزیزان

۲فیلم «چشم بادومی» به دلیل پرداختن به مسئله تفاوت نسلی و تاکید بر گفت و گوی میان نسلی به جای شکاف نسلی و به تصویر کشیدن موضوعی نو در جامعه امروز

به امید آنکه در سال و سال های اتی شاهد بالاندگی بیش از پیش سینمای اجتماعی و توسعه و ارتقا شاخص های اجتماعی کشور باشیم.

+

 

زیرنویس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید: ایتا | تلگرام | اینستاگرام | توییتر

 

ازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج می‌کنند؟ ۲۲ آذر ۱۴۰۴

تحلیل جامعه‌شناختی کاهش ازدواج و فرزندآوری در ایرانازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج می‌کنند؟

چهره‌های مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی ۱۷ آبان ۱۴۰۴

لزوم تمرکز بر خدمت به جای زندگی خصوصیچهره‌های مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی

زیرنویس را در شبکه‌های اجتماعی همراهتان داشته باشید