برپایی هیئت‌ دانش‌آموزی انصارالمهدی در ایام محرم
برپایی هیئت‌ دانش‌آموزی انصارالمهدی در ایام محرم

امسال همانند سال‌های گذشته هیئت‌ دانش‌آموزی انصارالمهدی (عج) در ایام محرم با حضور پر شور دانش‌آموزان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 هیئت‌ دانش‌آموزی انصارالمهدی(عج) همه ساله با حال و هوای خاص دانش‌آموزی در سراسر کشور به صورت هیئت‌های مدرسه‌ای و متمرکز شهری برگزار می‌شود.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سبد برنامه‌های محتوایی برای دانش‌آموزان در ایام ماه محرم در نظر گرفته است، که با توجه به تعطیلی مدارس و عدم برگزاری هیئت‌های مدرسه ای امسال نیز هیئت انصارالمهدی(عج) به صورت متمرکز و با نقش آفرینی، خادمی و مداحی خود دانش‌آموزان در سراسر کشور در حال برگزاری است.

شعار هیئت‌ دانش‌آموزی انصارالمهدی

رونمایی از شعار مشترک هیئت‌ دانش‌آموزی انصارالمهدی(عج) کشور از دیگر برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان است که پس از برگزاری فراخوان کشوری، تعداد بسیار زیادی از دانش‌آموزان، مربیان و کادر اتحادیه اقدام به ارسال شعار برای محرم امسال کردند و پس از بررسی در دبیرخانه این هیئت، شعار«می‌توانی منشاء تاثیر باشی در جهان️، نام‌ها سهم زمین‌اند و تو سهم آسمان» انتخاب شد.

به گزارش زیرنویس، یکی از خصوصیات این هیئت‌ها برگزاری هیئت‌های دخترانه با رعایت الزامات و قواعد هیئت‌های دانش آموزی دخترانه است که در این ایام در تمام شهرها به صورت مجزا در حال برگزاری است.

یکی از مهمترین اقدامات در هیئت‌های انصار المهدی(عج) استفاده از نظرات دانش‌آموزان است همچنین در این راستا اتحادیه انجمن‌های اسلامی، اقلام هویت‌بخش هیئت شامل سربند با شعار نحن انصارالمهدی، پیکسل با طرح خادم‌الحسین و پرچم و کتیبه با محوریت جهاد تبیین جهت کمک به هرچه بهتر برگزار شدن این مراسمات برای تمام هیئت‌های انصارالمهدی(عج) در سراسر کشور ارسال کرده است.

منبع:تسنیم