خرید و فروش گواهینامه، نتیجه رهاسازی فضای مجازی
خرید و فروش گواهینامه، نتیجه رهاسازی فضای مجازی

اگر سری به فضای مجازی بزنید با تبلیغات مختلف خرید و فروش گواهینامه مواجه می‌شوید. نکته جالب‌توجه اینجاست که هزینه گواهینامه پایه یک مبلغ ۱۰ میلیون، پایه دو رقم ۸ میلیون و پایه سه حدود ۵ میلیون تومان اعلام می‌شود.

روزگار خودرو نوشت: «اگر سری به فضای مجازی بزنید با تبلیغات مختلف خرید و صدور گواهینامه مواجه می‌شوید. نکته جالب‌توجه اینجاست که هزینه گواهینامه پایه یک مبلغ ۱۰ میلیون، پایه دو رقم ۸ میلیون و پایه سه حدود ۵ میلیون تومان اعلام می‌شود. مدت‌زمان صدور گواهینامه هم بین ۲۳ تا ۲۵ روز توسط این افراد اعلام می‌شود.» متن کامل خبر را بخوانید: بازار سیاه خرید و فروش گواهینامه خبرساز شد!

خرید و فروش گواهینامه در فضای مجازی

خرید و فروش گواهینامه رانندگی

خرید و فروش گواهینامه، در سایه ضعف قوانین

 زیرنویسـ‌خبر: این مورد نمونه‌ای از کسب‌وکارهای غیرقانونی است که قانونی از جیب مردم بر می‌دارد و ظاهراً در امنیت کامل به کار خود ادامه می‌دهد.

ضروری به‌نظر می‌رسد با سروشکل دادن به قوانین کسب‌وکار و خطوط قرمز در فضای مجازی و حساسیت بیشتر نسبت به رعایت آن، این دنیای جدید و بزرگ هم قانون‌مند گردد. همچنین شواهد بسیار دیگری وجود دارد که کسب و کارهای مجازی بدون در نظر گرفتن حقوق خریدار هر نوع کلاهبردای و یا تضییع حقوق خریداران را انجام می دهند.

  • نویسنده : گروه جامعه زیرنویس
  • منبع خبر : پایگاه خبری زیرنویس