دختر سردار سلیمانی در برنامه «مهلا»؛ از آرایش خبرساز تا علاقه پدر به سریال «۲۴» + ویدئو
دختر سردار سلیمانی در برنامه «مهلا»؛ از آرایش خبرساز تا علاقه پدر به سریال «۲۴» + ویدئو

فاطمه سلیمانی دختر سردار سلیمانی در روزهای گذشته مهمان برنامه اینترنتی مهلا بود که به مناسبت ماه محرم از پلتفرم روبیکا پخش می شود.

فاطمه سلیمانی در این برنامه صحبت هایی درباره ی پدر خود سردار سلیمانی مطرح کرد که بازتاب فراوانی در شبکه های اجتماعی و رسانه ها داشت. همچنین آرایش چهره ی فاطمه سلیمانی نیز مورد توجه و بحث کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

دختر سردار سلیمانی

برخی کاربران می‌گفتند فاطمه سلیمانی با توجه به جایگاهی که دارد باید تحت الگوهای مدنظر آن‌ها رفتار کند، برخی دیگر معتقد بودند او جسورانه و بدون ریا رفتار کرده، پس قابل ستایش است و برخی دیگر هم از این فرصت برای نقد استفاده کردند و از گشت ارشاد و حجاب و… مسائل دیگر گفتند. جالب است که در این میان مجری برنامه، محمد حسین پویانفر، مداح مشهور هم از سمت کاربران به اصطلاح ارزشی مورد نقد شدید قرار گرفت و آن‌ها توقع داشتند که پویانفر قبل از برنامه تمهیدی بچیند که چنین حواشی ای ایجاد نشود.

یکی از کاربران با انتشار تصویر زیر نوشت: اولین بار تو این مراسم از آرایش فاطمه سلیمانی تعجب کردم. ولی دوستان گفتن به تو چه دیدم راست میگن. ولی خب هنوز متعجبم چون همیشه دختران و همسران مقامات بدون آرایش بودن. به هرحال خوبه که خودشه.

دختر سردار سلیمانی

سعا هم به منتقدان آرایش فاطمه سلیمانی کنایه زد و نوشت: الان فاطمه سلیمانی چیکاره است؟ به کسی گیر داده؟ گفته بی‌حجابی‌ها رو بگیرید؟

مهدی مهاجر نوشت: آقاجون شاید روش من به خانم فاطمه سلیمانی نزدیک نباشه ولی به عنوان یک انسان و یک خانم حق آزادی انتخاب رو باید داشته باشه و کسی که به آزادی اعتقاد داشته باشه نباید در روش خصوصی مردم دخالت کرد، اجازه بدید فرهنگ عدم دخالت در امور شخصی آدم‌ها را ارتقاء دهیم.

نظر کاربری به نان حضرت آدم: نمی‌توان خرده گرفت.. یک بانو که مثل اکثر بانوان دوست دارد آرایش زنانگی داشته باشد.. اگر یک عده حرف زیادی می‌زنند دلیل نمی‌شود به یک بانو خرده بگیریم چون دختر فلانی است. فاطمه خانم اتفاقا کار خوبی کرده.. نشان داده که برخی شکر زیادی می‌خورند

نظر مینا: سردار سلیمانی خودش سخنرانی کرده گفته اون دختر بدحجاب هم دختر منه! مرزبندی نکنیم که بچه حزب اللهی ها فقط با هم برن و بیان بعد خانم مذهبی نما امروز اومده به دختر بدحجاب میگه حداقل امروز اومدی مراسم موهاتو بپوشون دیگه و ناراحتش کرد.

این هم نظر سُل: حالا خیلیا به آرایش دختر قاسم سلیمانی انتقاد کردن. من معتقدم که هیچ اشکالی نداره میک‌آپ داشته باشه، مژه بکاره، ناخنش کاشت و گوشیش آیفون باشه. فقط اگه کسی خودش این کارو می‌کنه، نباید دیگران رو منع کنه.

دختر سردار سلیمانی

همچنین یکی از بخش های صحبت های فاطمه سلیمانی در برنامه مهلا که مورد توجه قرار گرفت روایت او از «غارت» وسایل پدرش از جمله انگشتر وی، پس از انفجار از سوی اطرافیان بود.

 

فاطمه سلیمانی در این برنامه از علاقه ی پدرش به تماشای برخی سریال های آمریکایی همچون «۲۴»، «فهرست سیاه» و «خانه کاغذی» نیز گفت.

با این حال، پس از انتشار گسترده ی این صحبت های فاطمه سلیمانی در شبکه های اجتماعی، این بخش از برنامه در نسخه ی بارگذاری شده در پلتفرم روبیکا حذف شد.

برخی حذف این بخش را به نظارت ساترا و اعمال ممیزی بر این برنامه مرتبط دانستند، اما رئیس ساترا، سعید مقیسه در گفتگویی با خبرگزاری مهر تأکید کرد این حذفیات از طرف ساترا نبوده است.

وی در اینباره توضیح داد: حذف این بخش‌ از سخنان دختر شهید حاج قاسم سلیمانی بر اساس نظر ارزیاب تعیین‌شده از سوی ساترا نبوده است.

محمد صادق افراسیابی، معاون کاربران و تنظیم گری اجتماعی ساترا هم در توضیح تکمیلی در این زمینه به خبرگزاری مهر گفت: بر خلاف شایعات مطرح شده در فضای مجازی حذف بخشی از سخنان خانم فاطمه سلیمانی در خصوص سریال های مورد علاقه ی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از سوی ساترا نبوده است.

 

فاطمه سلیمانی همچنین در این برنامه ماجرای بمب گذاری خانه شهید سلیمانی و بخشش عاملان آن توسط پدرش را تعریف کرد.

 

درباره برنامه مهلا

به گزارش زیرنویس،  ویژه برنامه اینترنتی مهلا که به مناسبت ماه محرم هر روز در پلتفرم روبیکا پخش می شود به یکی از جنجالی ترین موضوعات این روزها تبدیل شده است و تقریباً پس از پخش هر قسمت از این برنامه، ویدئوهای آن در شبکه های اجتماعی دست به دست و سوژه ی بحث کاربران می شود.

دختر سردار سلیمانی

برنامه ی گفتگو محور مهلا با مجری گری محمد حسین پویانفر، مداح مشهور، امسال چهارمین فصل خود را سپری می کند. این برنامه ی مناسبتی گرچه در ماه محرم سال های گذشته نیز پخش شده بود اما اظهارات بحث برانگیز برخی مهمانان فصل جدید آن سبب شده برنامه مهلا امسال مورد توجه ویژه ای قرار گیرد و نقل محافل شود.

سردار شهید قاسم سلیمانی چند فرزند دارد؟

سردار سلیمانی ۵ فرزند دارد: نرجس، حسین، فاطمه، زینب و رضا.

زینب سلیمانی شناخته شده ترین فرزند شهید سلیمانی است. او در سال ۹۹ با پسر سید هاشم صفی‌ الدین، معاون اجرایی حزب‌ الله لبنان ازدواج کرد که بعد از سید حسن نصرالله، نفر شماره ی دو حزب الله لبنان محسوب می شود و و پسر عموی مادر سید حسن نصرالله نیز هست.

نرجس سلیمانی خواهر بزرگ تر زینب سلیمانی نیز از سال ۱۴۰۰ عضو شورای اسلامی شهر تهران است.

دختر سردار سلیمانی

دختر سردار سلیمانی

دختر سردار سلیمانی

دختر سردار سلیمانی

دختر سردار سلیمانی