سفره عید را دریابید
سفره عید را دریابید

متأسفانه عده‌ای ظاهراً از سکوت یا هفت‌خوان کاغذبازی‌های اداری سوءاستفاده کرده و می‌خواهند خون مردم را در شیشه کنند. به‌طوری‌که حتی یارانه کالاهای اساسی و کالابرگ یارانه‌ای را نیز از اثر انداخته‌اند.

زیرنویسخبر: کم‌کم به آخر سال و خرید عید نزدیک می‌شویم. بیشتر خانواده‌ها به پشتوانه عیدی‌های کارگری یا کارمندی، از سفر گرفته تا سفره را برنامه‌ریزی می‌کنند. امسال هم که عید نوروز با ماه رمضان همراه شده فشار بیشتری به سرپرستان خانوار برای تامین هزینه‌های آخر سال خواهد آمد. اما گویا فروشندگان کالا و خدمات قرار هست مثل هر سال با افزایش قیمت خارج از قاعده و بی‌رویه موجب تشویش و نگرانی مردم شوند. به این خبر دقت کنید:

«در حالی رئیس سازمان هواپیمایی از برخورد با شرکت‌های هواپیمایی گران‌فروش خبر داده که ایرلاین‌ها بی‌توجه به این تهدید همچنان بلیت پروازهای داخلی را بالاتر از نرخ‌های مصوب می‌فروشند./خبر فوری»

این خبر و خبرهای افزایش قیمت پوشاک و دیگر کالاها و کندوکاو در چند سال اخیر نشان داده است علی‌رغم تلاش‌ دولتمردان برای تأمین و تسهیل نسبی معیشت، متأسفانه عده‌ای ظاهراً از سکوت یا هفت‌خوان کاغذبازی‌های اداری سوءاستفاده کرده و می‌خواهند خون مردم را در شیشه کنند. به‌طوری‌که حتی یارانه کالاهای اساسی و کالابرگ یارانه‌ای را نیز از اثر انداخته‌اند.