مدیران فدراسیون فوتبال در قطر؛ میز خدمتی که خالی ماند
مدیران فدراسیون فوتبال در قطر؛ میز خدمتی که خالی ماند

با پایان‌ یافتن جام ملت‌های آسیا نیاز هست پس از بررسی نتایج به دست آمده؛ برای رقابت‌های آینده برنامه‌ریزی کنیم. حتی لازم هست که لیگ داخلی پوست‌اندازی شود و تغییرات مقطعی به بهانهٔ جام جهانی نیز تکرار نشود.

زیرنویسـخبر: با پایان‌ یافتن جام ملت‌های آسیا نیاز هست پس از بررسی نتایج به دست آمده؛ برای رقابت‌های آینده برنامه‌ریزی کنیم. حتی لازم هست که لیگ داخلی پوست‌اندازی شود و تغییرات مقطعی به بهانهٔ جام جهانی نیز تکرار نشود.

کارشناسان و متخصصان ورزشی برای تکامل یک ورزش نوظهور یا حتی ورزش‌هایی با اقبال عمومی و هواداران زیاد، شرایط مختلفی را سرلوحه قرار می‌دهند. از ایجاد بسترسازی مناسب گرفته تا میزبانی تورنمنت‌های مختلف که در نتیجه به کسب رتبه یا ارتقا در آن رشته ختم شود. اما به نظر می‌رسد برای فوتبال ایران در به همان پاشنه می‌چرخد.

«مجری برنامه ورزشی سیما: طبق لیست رسمی AFC فقط ۴ نفر از مدیران فدراسیون فوتبال ایران به قطر دعوت بودند. نام یک فرد ایرانیِ بانفوذ در AFC، در این لیست هست؛ ولی نه با نام ایران بلکه با اسم ترکیه!

«نبی» نایب رئیس فدراسیون فوتبال: قرار بود زیاد سر به سرم نزاری. یکی از انگیزه‌هایی که فدراسیون به هیئت‌ها می‌دهد همین سفرهای خارجی است؛ آنها که تعطیلات نمی‌روند! قطر که جایی جز چهارتا خیابون نداره!»