عذرخواهی زوج ایرانی که یک خانه۵ میلیاردی به نام سگ خود زده بودند + ویدئو
عذرخواهی زوج ایرانی که یک خانه۵ میلیاردی به نام سگ خود زده بودند + ویدئو

خبرگزاری مهر ویدئویی از اظهار ندامت و عذرخواهی زوجی که یک خانه۵ میلیاردی در شمال تهران برای سگ خانگی خود خریداری کرده بودند، منتشر کرده است. همچنین در این ویدئو مشاور املاکی که سند این خانه در آنجا به نام سگ این زوج زده شده بود نیز هدف خود از ساخت کلیپ این اقدام را جذب فالوئر عنوان کرد.

در روزهای اخیر ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که خبر از خرید یک خانه۵ میلیاردی  توسط یک زوج به نام سگشان «چستر» می‌داد. این ویدئو با واکنش های زیادی از سوی کاربران روبه‌رو شد و انتشار گسترده آن موجب شد تا مقامات قضایی دستور پلمب این دفتر مشاور املاک و بازداشت بنگاه‌دار را صادر کنند.

 

 

در ویدئویی مربوط به سه شنبه ۲۴ مرداد که اولین بار توسط یک مشاور املاک در شمال تهران منتشر شد، شاهد به نام زدن سند یک خانه پنج میلیاردی در منطقه پونک به نام یک سگ بودیم. آن‌طور که فرد مشاور املاک در ویدئو می‌گوید، این زوج وارثی ندارند و به همین دلیل تصمیم گرفتند خانه گران‌قیمت خود را به نام «آقا چستر» سند بزنند.

پلمب مشاور املاکی که خانه۵ میلیاردی را به نام یک سگ سند زد

این اقدام اگرچه در بسیاری از نقاط جهان رواج دارد اما به نظر می‌رسد اولین بار است که در کشور رخ می‌دهد و باعث ورود مراجع قضایی به ماجرا شده است.

در این راستا معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد دفتر مشاور املاکی که اقدام به عقد قرارداد «فاقد اعتبار» برای یک واحد آپارتمانی کرده بود با دستور قضایی پلمب و فرد مشاور املاک بازداشت شده است.

پلمب مشاور املاکی که خانه ۵ میلیاردی را به نام یک سگ سند زد + ویدئو

 

رضا تبار این اقدام را «قبح شکنی از ارزش های اخلاقی جامعه» و پلمب این دفتر املاک را در جهت «حفظ حقوق شهروندان» خواند و گفت: «اقدام این دفتر مشاور املاک ضمن اینکه از حیث قانونی و حقوقی فاقد وجاهت و اعتبار بوده، سبب جریحه‌دار شدن احساسات انسانی جامعه نیز شده است.»

معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران همچنین از لغو مجوز این مشاور املاک خبر داد و گفت: «اقدام این مشاور املاک درخصوص موضوع یادشده، ضرورت بررسی صلاحیت‌های شغلی این فرد را محرز می‌سازد و بر همین اساس، پرونده این شخص از حیث چگونگی احراز شرایط تصدی مشاور املاک در صنف مربوطه مورد بررسی قرار گرفته و اقدام قانونی برای سلب صلاحیت وی صورت می‌گیرد.»

پلمب مشاور املاکی که خانه ۵ میلیاردی را به نام یک سگ سند زد + ویدئو

 

پلمب مشاور املاکی که خانه ۵ میلیاردی را به نام یک سگ سند زد + ویدئو

 

در دنیا حیوانات خانگی ثروتمند زیادی وجود دارند؛ از ثروتمندترین سگ جهان به اسم گانتر با نژاد ژرمن شپرد که ۸۰ میلیون دلار از صاحب خود به ارث برد و اکنون صاحب ۳۰۰ میلیون پوند ثروت است، تا گربه تیلور سوئیفت که با ثروت تخمینی ۹۷ میلیون دلار، سومین حیوان خانگی ثروتمند جهان نام گرفته است.

منبع:روزیاتو