فروش اردوگاه شهید باهنر اساسا کذب است
فروش اردوگاه شهید باهنر اساسا کذب است

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان در طراحی برنامه‌ها و بازی‌های اردویی نقش داشته باشند.اردوگاهی مانند اردوگاه شهید باهنر مظاهر خلقت خداوند متعال در آن مشهود است

به گزارش زیرنویس، از مرکز طلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، اصغر باقرزاده در مراسم تودیع و معارفه رئیس مجتمع اردوگاه شهید باهنر و کولکچال اظهارکرد: اردو یک اتفاق شگرف برای بزرگ‌ترها است، چه رسد به دانش‌آموزان با نشاط و پر هیجان. در اردو انسان در موقعیتی قرار می‌گیرد که فرصت انتخاب، اختیار فکر کردن و توجه به آثار صنع پروردگار را پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: اردو از لحاظ روحی می‌تواند آرامش دهنده باشد و اردوگاهی مانند اردوگاه شهید باهنر که مظاهر خلقت خداوند متعال در آن مشهود است با احساسات و فطرت بشر سازگار است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مدتی به دلیل کرونا دانش‌آموزان در محیط اردوگاه‌ها حضور نداشتند، گفت: تابستان امسال شاهد حضور چشم‌گیر این عزیزان بودیم و دیدیم که در جای جای اردوگاه به نحوی مشغول به فعالیت بودند.

وی گفت: گاهی اوقات درباره فروش اردوگاه شهید باهنر مواردی مطرح می‌شود که اساسا کذب است. در این زمینه از مراجع حقوقی می‌خواهم که اگر ادعایی در این خصوص مطرح شد، حتما از نظر حقوقی پیگیری کنند چرا که چنین اخباری روی مخاطب اثر منفی خواهد داشت.

باقرزاده مسئولیت ریاست اردوگاه را مسئولیتی پیچیده دانست و گفت: مدیریت اردوگاه مدیریت چند لایه است و با افراد زیادی سر و کار دارد. باید دانست که مدیریت کلان و پیچیده نیاز به آرامش دارد.

منبع:ایلنا