اِعمال فضای امنیتی در روستای خانوادگی مرحوم «جواد روحی» صحت ندارد
اِعمال فضای امنیتی در روستای خانوادگی مرحوم «جواد روحی» صحت ندارد

براساس پیگیری‌های انجام شده، ادعا‌های مطرح شده در مورد بازداشت پدر و مادر جواد روحی صحت ندارد

 به نقل از قوه قضائیه، در پی فوت یک زندانی به نام جواد روحی در زندان، برخی ادعا‌های دروغ در فضای مجازی در مورد این فرد مطرح شده است.

ادعا شده است که پدر و مادر جواد روحی بازداشت شده‌اند.

براساس پیگیری‌های خبرگزاری قوه قضائیه، ادعا‌های مطرح شده در مورد بازداشت پدر و مادر جواد روحی صحت ندارد.

مراسم تدفین در روستای خانوادگی جواد روحی توسط خانواده انجام شد

به گزارش زیرنویس، جسد جواد روحی بعد از کالبدشکافی و انجام آزمایش‌های سم شناسی و آسیب شناسی برای مشخص شدن علت تامه فوت توسط سازمان پزشکی قانونی، تحویل خانواده وی داده شده و در روستای خانوادگی آن‌ها در شهرستان آمل دفن شده است.

بخشدار مرکزی شهرستان آمل گفت: برخلاف جریان سازی رسانه های معاند، اِعمال فضای امنیتی در روستای کلیکون آمل به عنوان روستای خانوادگی و زادگاه مرحوم جواد روحی صحت ندارد.

محمدباقر ضربی روز جمعه ا افزود: جنازه مرحوم روحی عصر پنجشنبه هفته جاری در زادگاهش روستای ” کلیکون” از توابع بخش مرکزی شهرستان آمل دفن شد

وی خاطر نشان کرد: برخلاف حرف و جریان سازی های برخی شبکه ها و رسانه های معاند، خانواده مرحوم روحی، پس از تحویل جنازه پسرشان، به دور از گلایه، اعتراض و هیاهویی، مراسم خاکسپاری را با حضور بستگان و آشنایان انجام دادند.

این مقام مسوول اضافه کرد: مشکل خاصی هم تاکنون در این روستا وجود نداشته و اینکه عنوان می شود، فضای کاملا امنیتی با حضور نیروهای ویژه برقرار شده صحت ندارد و از اساس کذب است.

بخشدارمرکزی آمل اضافه کرد: مراسم های ختم مرحوم روحی نیز با اعلام روزهای مشخص شده توسط خانواده و آشنایان او برگزار خواهد شد.

منبع:ایرنا