به گزارش زیرنویس، حجت الاسلام نجفی در آیین افتتاح سال تحصیلی جدید موسسه آموزش عالی امام صادق (ع) گفت: موسسه امام صادق(ع) و مرکز تخصصی کلام در حالی سی و دومین سال تأسیس خود را برگزار می‌کند تا امروز ۱۳۰۰ نفر در سه رشته کلام تطبیقی، کلام جدید و وهابیت از این موسسه فارغ‌التحصیل شده‌اند. […]

- فارغ‌التحصیلی ۱۳۰۰ نفر از مرکز تخصصی کلام

به گزارش زیرنویس، حجت الاسلام نجفی در آیین افتتاح سال تحصیلی جدید موسسه آموزش عالی امام صادق (ع) گفت: موسسه امام صادق(ع) و مرکز تخصصی کلام در حالی سی و دومین سال تأسیس خود را برگزار می‌کند تا امروز ۱۳۰۰ نفر در سه رشته کلام تطبیقی، کلام جدید و وهابیت از این موسسه فارغ‌التحصیل شده‌اند.

وی با بیان اینکه ۵۱۰ رساله علمی سطح ۳ و ۴ در این موسسه دفاع شده است، افزود: تاکنون ۵۰۰ عنوان تألیف تخصصی کلامی بی‌نظیر که مشابهی ندارد از این موسسه انتشار یافته است و صد و بیست و ششمین شماره مجله علمی پژوهشی مرکز تخصصی کلام نیز در حال انتشار است.

معاون آموزش مرکز تخصصی کلام موسسه امام صادق(ع)با اشاره به اینکه امسال نزدیک به ۱۰۰ دانش‌پژوه جدیدالورود داریم گفت: در سال تحصیلی جاری ۳۰۰ دانش‌پژوه داریم و رضایت حداکثری در مجموعه وجود دارد به طوری که از دانش‌پژوهان سطح حتی یک نفر انصراف نداده است و همه متقاضی تحصیل در سطح ۳ شده اند.

منبع: خبـرگزاری حوزه