نتایج نهایی ‌آزمون کاردانی فنی و حرفه‌ای سال ۱۴۰۲ اعلام شد
نتایج نهایی ‌آزمون کاردانی فنی و حرفه‌ای سال ۱۴۰۲ اعلام شد

نتایج نهایی پذیرش در آزمون کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی – غیرانتفاعی سال ۱۴۰۲ (اعم از رشته‌های تحصیلی با آزمون یا رشته‌های تحصیلی پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی)، در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت. پذیرفته‌شدگان نهایی لازم است براساس توضیحات اعلام شده در اطلاعیه اعلام […]

نتایج نهایی پذیرش در آزمون کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی – غیرانتفاعی سال ۱۴۰۲ (اعم از رشته‌های تحصیلی با آزمون یا رشته‌های تحصیلی پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی)، در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.

پذیرفته‌شدگان نهایی لازم است براساس توضیحات اعلام شده در اطلاعیه اعلام اسامی که در سایت سازمان سنجش درج شده است، اقدام کنند.

به گزارش زیر نویس ،پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی – غیرانتفاعی سال ۱۴۰۲ می‌توانند برای ثبت نام و اطلاع از ندارک مورد نیاز از روز شنبه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲ به سایت دانشگاه محل قبولی مراجعه کنند.

مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی – غیرانتفاعی سال ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش درج شده است.

همراه با اعلام نتایج نهایی، کارنامه علمی حاوی رتبه متقاضیان در هر یک از کدرشته محل‌های انتخابی و سایر اطلاعات در سایت سازمان سنجش درج شده است.

منبع: مـهر