ولخرجی ۴۰ میلیاردی ایران‌خودرو برای تبلیغ یک خودرو 
 ولخرجی ۴۰ میلیاردی ایران‌خودرو برای تبلیغ یک خودرو 
ایران خودرو ۴۰ میلیارد تومان برای تبلیغ خودرو ریرا اختصاص داده است.

 

این در حالی است که ایران خودرو مدعی است به علت قیمت‌گذاری پایین محصولاتش ده‌ها هزار میلیارد تومان زیان کرده و به همین دلیل وزارت صمت در هفته جاری مجوز افزایش ۳۳ درصدی قیمت خودروهای این شرکت را صادر کرد که موجب شد برخی محصولات این شرکت چند ده میلیون تومان گران شود.

به گزارش زیرنویس به نقل از اقتصاد ۱۲۰، در حالی که برای خرید محصولات این شرکت، صف ثبت‌نام وجود دارد، خرج ۴۰ میلیاردی برای تبلیغ خودرو ریرا بسیار عجیب به نظر می‌رسد. لذا ضروری است نهادهای نظارتی به علت چنین تصمیماتی رسیدگی کنند.

+

ازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج می‌کنند؟ ۲۲ آذر ۱۴۰۴

تحلیل جامعه‌شناختی کاهش ازدواج و فرزندآوری در ایرانازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج می‌کنند؟

چهره‌های مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی ۱۷ آبان ۱۴۰۴

لزوم تمرکز بر خدمت به جای زندگی خصوصیچهره‌های مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی

زیرنویس را در شبکه‌های اجتماعی همراهتان داشته باشید