دیجی‌کالا؛ برندی که دیگر دوست داشتنی نیست
دیجی‌کالا؛ برندی که دیگر دوست داشتنی نیست

به گزارش «تابناک» به نقل از نیمروز، با افزایش تعداد مشتریان دیجی کالا، رفته رفته میزان خدمات دهی این سایت کاهش یافت تا جایی که در شرایط فعلی میزان نارضایتی از این سایت فروشگاهی به اوج خود رسیده است. فروش کالاهای با کیفیت پایین، ناموجود کردن سفارش و موجود شدن آن با قیمت بالاتر، پشتیبانی نامناسب […]

به گزارش «تابناک» به نقل از نیمروز، با افزایش تعداد مشتریان دیجی کالا، رفته رفته میزان خدمات دهی این سایت کاهش یافت تا جایی که در شرایط فعلی میزان نارضایتی از این سایت فروشگاهی به اوج خود رسیده است.

فروش کالاهای با کیفیت پایین، ناموجود کردن سفارش و موجود شدن آن با قیمت بالاتر، پشتیبانی نامناسب و ضعیف و قیمت بالا و هزینه ارسال نجومی و شگردهای متقلبانه در فروش و ارسال کالا از جمله موارد نارضایتی مشتریان دیجی کالا به شمار می رود.

به نظر می رسد مدیران این سایت خوشنام سالهای دور ضرورت دارد با بازنگری در میزان خدمات و بررسی شکایات و نارضایتی ها نسبت به بهبود شرایط خود اقدام کنند در غیر این صورت رقبای تازه جای آن را خواهند گرفت.

دیجی کالا با افزایش دایره فعالیت هایش در عرصه های گوناگون و با فروشندگان متعدد عملا قادر به ارائه خدمات نیست و خلف وعده و لغو سفارش به دلایل مختلف به روتین خرید از این فروشگاه تبدیل شده است.

+

 

زیرنویس را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید: ایتا | تلگرام | اینستاگرام | توییتر

 

«از کودکان در مراسمی دیگر پذیرایی می‌شود»؛ جمله ای شیک، اما ویرانگر ۲۹ آذر ۱۴۰۴

واکاوی پیامدهای فرهنگی و اجتماعی حذف کودکان از مراسم‌ها«از کودکان در مراسمی دیگر پذیرایی می‌شود»؛ جمله ای شیک، اما ویرانگر

ازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج می‌کنند؟ ۲۲ آذر ۱۴۰۴

تحلیل جامعه‌شناختی کاهش ازدواج و فرزندآوری در ایرانازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج می‌کنند؟

چهره‌های مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی ۱۷ آبان ۱۴۰۴

لزوم تمرکز بر خدمت به جای زندگی خصوصیچهره‌های مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی

زیرنویس را در شبکه‌های اجتماعی همراهتان داشته باشید