سیگار‌ الکترونیکی؛ مدگرایی کاذب یا اعتیاد پنهان؟
سیگار‌ الکترونیکی؛ مدگرایی کاذب یا اعتیاد پنهان؟
درحالی که بیش از ۶۰ درصد نوجوانان اولین بار به توصیه دوستان سیگار الکترونیکی را امتحان می‌کنند، تبلیغات جذاب، فشار همسالان و تصور بی‌خطربودن، سه عامل اصلی گرایش جوانان به سیگار‌های الکترونیکی است.
ازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج می‌کنند؟ ۲۲ آذر ۱۴۰۴

تحلیل جامعه‌شناختی کاهش ازدواج و فرزندآوری در ایرانازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج می‌کنند؟

چهره‌های مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی ۱۷ آبان ۱۴۰۴

لزوم تمرکز بر خدمت به جای زندگی خصوصیچهره‌های مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی

زیرنویس را در شبکه‌های اجتماعی همراهتان داشته باشید