معاون برنامهریزی وزیر راه و شهرسازی از تصویب جدول پیشنهادی اصلاحی منضم به قرارداد مربوطه و پرداخت اقساط سررسید شده طرح قطار سریعالسیر تهران-قم-اصفهان خبر داد. باشگاه خبرنگاران جوان – عبدالله ارجائی شیرازی با اشاره به آخرین وضعیت روند اجرای طرح احداث راهآهن سریع السیر تهران-قم-اصفهان اظهار کرد: با پیگیریهای مستمر و هماهنگی با مراجع […]

معاون برنامهریزی وزیر راه و شهرسازی از تصویب جدول پیشنهادی اصلاحی منضم به قرارداد مربوطه و پرداخت اقساط سررسید شده طرح قطار سریعالسیر تهران-قم-اصفهان خبر داد.
باشگاه خبرنگاران جوان – عبدالله ارجائی شیرازی با اشاره به آخرین وضعیت روند اجرای طرح احداث راهآهن سریع السیر تهران-قم-اصفهان اظهار کرد: با پیگیریهای مستمر و هماهنگی با مراجع ذیربط به ویژه سازمان برنامه و بودجه کشور، جدول پیشنهادی اصلاحی منضم به قرارداد مربوطه و پرداخت اقساط سررسید شده طرح قطار سریعالسیر تهران-قم-اصفهان در شورای اقتصاد مصوب شد که بیانگر برداشتن یک گام مهم در راستای تعیین تکلیف و تسریع در روند اجرای این طرح ملی است.
وی افزود: وزارت راه و شهرسازی آمادگی کامل برای ادامه روند اجرایی به شرط تامین مالی را داشته و بر ضرورت ورود این فناوری به کشور تاکید دارد.
معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: با پیگیریهای وزیر راه و شهرسازی، همکاری سازمان برنامه و بودجه و عنایت معاون اول رئیس جمهوری این گره باز و امید به آینده این طرح افزایش یافت.
گفتنی است؛ طرح قطار سریع السیر تهران-قم-اصفهان به طول نزدیک به ۴۱۰ کیلومتر، ظرفیت جابهجایی سالانه ۱۶ میلیون مسافر در زمان بهره برداری را دارد.
منبع: وزارت راه و شهرسازی
تحلیل جامعهشناختی کاهش ازدواج و فرزندآوری در ایرانازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج میکنند؟
لزوم تمرکز بر خدمت به جای زندگی خصوصیچهرههای مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی
به بهانه روز جهانی عصای سفیددیده نشدن رنج نابینایی/وقتی «عصای سفید» هم قربانی گزارشدهی میشود











































