براساس اعلام سازمان تأمین اجتماعی، هر نوع تماس تلفنی، ارسال پیام یا مراجعه حضوری افراد برای تقاضای دریافت وجه یا اطلاعات حساب بانکی با ادعای موضوعات مربوط به قرارداد با این سازمان و تسویه مطالبات، کلاهبرداری است. باشگاه خبرنگاران جوان – علیرغم هشدارهای مکرر سازمان تأمین اجتماعی و تأکید بر اینکه هیچگاه تماسی از سوی […]
براساس اعلام سازمان تأمین اجتماعی، هر نوع تماس تلفنی، ارسال پیام یا مراجعه حضوری افراد برای تقاضای دریافت وجه یا اطلاعات حساب بانکی با ادعای موضوعات مربوط به قرارداد با این سازمان و تسویه مطالبات، کلاهبرداری است.
باشگاه خبرنگاران جوان – علیرغم هشدارهای مکرر سازمان تأمین اجتماعی و تأکید بر اینکه هیچگاه تماسی از سوی این سازمان برای دریافت وجه یا اطلاعات شخصی و بانکی افراد در قبال ارائه خدمات انجام نمیشود، متأسفانه شکایاتی از تماس تلفنی برخی افراد سودجو با تعدادی از پزشکان طرف قرارداد سازمان تأمیناجتماعی واصل شده است.
پزشکان، درمانگران و مدیران محترم مراکز درمانی توجه داشته باشند، هر نوع تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افراد برای تقاضای دریافت وجه یا اطلاعات حساب بانکی با ادعای موضوعاتی نظیر نقص اطلاعات قرارداد فیمابین سازمان یا اقدام برای تسویه مطالبات، قطعاً جعل و کلاهبرداری است.
سازمان تأمین اجتماعی درخواست دارد در صورت مواجه با هر نوع خواسته مشکوک، بلافاصله موضوع را به پلیس اطلاع دهید.
منبع: روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی
تحلیل جامعهشناختی کاهش ازدواج و فرزندآوری در ایرانازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج میکنند؟
لزوم تمرکز بر خدمت به جای زندگی خصوصیچهرههای مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی
به بهانه روز جهانی عصای سفیددیده نشدن رنج نابینایی/وقتی «عصای سفید» هم قربانی گزارشدهی میشود










































