صف وام ازدواج صفر نشد
صف وام ازدواج صفر نشد

رئیس‌جمهور در تیرماه امسال دستور داده بودند که صف وام ازدواج تا پایان تابستان صفر شود، اما با گذشت نزدیک به یک ماه از پاییز، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: همچنان ۲۵۰ هزار نفر در صف دریافت وام ازدواج هستند.

زیرنویسـ‌خبر: باوجود اینکه رئیس‌جمهور در تیرماه امسال دستور داده بودند که صف وام ازدواج تا پایان تابستان صفر شود، اما با گذشت نزدیک به یک ماه از پاییز، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: توقع داشتیم پس از دستور رئیس‌جمهور صف دریافت وام ازدواج کاهش پیدا کند؛ اما همچنان ۲۵۰ هزار نفر در صف دریافت وام ازدواج هستند.

به گزارش زیرنویس، اگرچه مردم دیگر به این باور رسیده اند که بانک‌ها تنها به منفعت خود می‌اندیشند و تقریبا همه‌ی کارشناسان و متخصصان نیز نابسامانی اقتصاد را در عملکرد رها گونه یا به عبارت دیگر، افسارگسیخته بودن بانک‌ها عنوان کرده‌اند؛ اما از مسئولان صدایی نمی‌شنویم. سوال اینجاست که آیا باز هم شک و تردیدی وجود دارد؟

آیا مسئولین امر داده‌ها را بررسی نمی‌کنند یا به گوششان نمی‌رسد یا در خواب خرگوشی فرو رفته‌اند؟ شاید هم از آن به نان و نوایی رسیده و می‌رسند و آنها هم هم‌ردیف با بانک ها به منافع خود می اندیشند.

چرا کسی پیگیر نشد تذکر رهبر انقلاب که «بانک‌ها غلط می‌کنند، بنگاه‌داری کنند» به چند روز نکشیده از دیوارنگاره میدان ولی‌عصر به پایین کشیده شد و حتی این موضوع نیز در رسانه‌ها میان همهمه اخبارهای داغ روز(!) به سرعت گم شد. در پشت آن چه قدرتی است که می‌تواند اینچنین رفتار کند؟

متاسفانه باید بگوییم با این سبک مدیریت و پیگیری است که خدمات شهری که با ضرورت و ضرب العجل تصویب می‌شوند، سال‌ها است در میان اما و اگرها و عدم پیگیری خاک می‌خورد. در حقیقت، باید بگوییم از ماست که برماست.

  • نویسنده : گروه اقتصادی زیرنویس
  • نویسنده : گروه اقتصادی زیرنویس
  • منبع خبر : زیرنویس نیوز