پژمان درستکار واکنش عجیبی به ادعای مربی حسن یزدانی مبنی بر اینکه در صورت اضافه شدن به کادرفنی تضمین طلای المپیک را می‌دهد، داشت.

واکنش عجیب درستکار به ادعای مربی حسن یزدانی

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد که امروز در برنامه دایره طلایی حاضر شده بود، فردا نیز قرار است در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد. پژمان درستکار زمانی که داشت از مربیان سازنده حاضر در باشگاه‌ها و استان‌ها سخن می‌گفت، نام همت مسلمی را هم برد.

همت مسلمی، مربی سازنده حسن یزدانی مدتی قبل در گفتگو با “ورزش سه” اعلام کرده بود تضمین می‌دهد در صورت سپردن این کشتی گیر نامدار به او تا المپیک، در پاریس حسن یزدانی با شکست تیلور طلا بگیرد.

مجری برنامه دایره طلایی از درستکار پرسید حالا که نام همت مسلمی را آوردید، او چنین ادعایی داشته که سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با نگاهی طنز به این موضوع گفت: “قرار است خودش کشتی بگیرد؟”

در ادامه البته پژمان درستکار عنوان کرد: “آماده شدن یک کشتی گیر برای رفتن به مسابقات جهانی و المپیک چند ضلع دارد: خانواده، مربیان سازنده و کادرفنی تیم ملی. قرار نیست وقتی موفقیت وجود داشت آن را به نام خودمان سند بزنیم، اما اگر ناکامی بود به گردن کادرفنی تیم ملی بیاندازیم. همانطور که علی دبیر گفته کشتی گیران در باشگاه‌ها ساخته می‌شوند و در اردوی تیم ملی آماده می‌شوند.”

منبع :ورزش ۳