انهدام باند توزیع گسترده لوازم آرایشی بهداشتی تقلبی با برند شرکت‌های معروف
انهدام باند توزیع گسترده لوازم آرایشی بهداشتی تقلبی با برند شرکت‌های معروف

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: کارآگاهان ۴ نفر از اعضای اصلی باند قاچاق توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی را دستگیر کردند. باشگاه خبرنگاران جوان – سرهنگ حجت متقی اظهار کرد: در پی دریافت اخبار از منابع اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی اقدام به تولید لوازم آرایشی بهداشتی با برند […]

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: کارآگاهان ۴ نفر از اعضای اصلی باند قاچاق توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی را دستگیر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان – سرهنگ حجت متقی اظهار کرد: در پی دریافت اخبار از منابع اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی اقدام به تولید لوازم آرایشی بهداشتی با برند شرکت‌های معتبر و توزیع گسترده از طریق فضای مجازی در سطح کشور می‌کنند موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جعل پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات تکمیلی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی انبار دپو، چاپخانه تولید لیبل‌های تقلبی شناسایی شد که در بازرسی از آن تعداد ۵ هزار عدد لوازم آرایشی بهداشتی تقلبی و غیراستاندارد با برند شرکت‌های معروف ایده که بسته بندی شده و آماده توزیع در سطح بازار بود به همراه تعداد بسیار زیاد و قابل توجهی لیبل، هولوگرام، بسته بندی و کارتن‌های خالی جهت ادامه اقدام مجرمانه کشف، انبار و چاپخانه مذکور نیز پلمب شد.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا تصریح کرد: ۴ نفر از متهمان اصلی را پلیس در این خصوص دستگیر کرد که در بازجویی‌های تخصصی به تولید و فروش بیش از ۳۰ میلیارد ریال از محصولات مذکور معترف شد.

سرهنگ متقی با بیان اینکه پلیس پس از تحقیقات تکمیلی با صدور قرار قانونی مناسب متهان را با هماهنگی‌های قضایی تحویل زندان دادند، توصیه کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک به مرکز فوریت‌های پلسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

منبع: پلیس


منبع: باشگاه خبرنگاران

این خبر از سایت منبع نقل شده و پایگاه خبری زیرنویس در قبال محتوای آن مسئولیتی ندارد. در صورت نیاز، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا بررسی گردد.

«از کودکان در مراسمی دیگر پذیرایی می‌شود»؛ جمله ای شیک، اما ویرانگر ۲۹ آذر ۱۴۰۴

واکاوی پیامدهای فرهنگی و اجتماعی حذف کودکان از مراسم‌ها«از کودکان در مراسمی دیگر پذیرایی می‌شود»؛ جمله ای شیک، اما ویرانگر

ازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج می‌کنند؟ ۲۲ آذر ۱۴۰۴

تحلیل جامعه‌شناختی کاهش ازدواج و فرزندآوری در ایرانازدواج؛ از اجبار اجتماعی تا انتخاب فردی: چرا برخوردارها کمتر ازدواج می‌کنند؟

چهره‌های مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی ۱۷ آبان ۱۴۰۴

لزوم تمرکز بر خدمت به جای زندگی خصوصیچهره‌های مشهور و القای مصرف گرایی و مصرف زدگی

زیرنویس را در شبکه‌های اجتماعی همراهتان داشته باشید