سرشاخه اصلی یک شرکت هرمی در آشخانه دستگیر شد
سرشاخه اصلی یک شرکت هرمی در آشخانه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از دستگیری سرشاخه اصلی یک شرکت هرمی که از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

 

سرهنگ مهدی مهران‌فر  اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌های مردمی، مبنی بر فعالیت فردی در قالب یک شرکت هرمی در شهر آشخانه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مانه و سملقان تصریح کرد: با تلاش شبانه‌روزی و انجام اقدامات پلیسی، مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی موفق به شناسایی سرشاخه فعالیت شرکت هرمی شده و پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در عملیاتی غافلگیرانه، یک نفر از اعضای باند کلاهبرداری شرکت هرمی را در آشخانه دستگیر کردند.

وی در ادامه افزود: کلاهبرداران با سو استفاده از مشکلات اقتصادی جوانان، ابتدا با جلب اعتماد، آنها را از راه‌های مختلف و به بهانه کار در شرکت‌های پردرآمد، به محل از پیش تعیین شده دعوت کرده و پس از اینکه مبالغ هنگفتی با عناوین خاص از جمله حق ورود به شرکت و هزینه اسکان و… دریافت می‌کردند، آنها را مجبور به ادامه همکاری در شرکت هرمی و عضوگیری می‌کردند.

سرهنگ مهران‌فر با اشاره به معرفی متهم بازداشتی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مانه و سملقان، خطاب به شهروندان گفت: در صورت مواجهه با موارد مشکوک که با سرمایه کم، پیشنهاد درآمدهای هنگفت می‌دهند، موضوع را از طریق مراجع قضائی و انتظامی پیگیری کرده تا در دام این افراد شیاد گرفتار نشوند.

منبع: مـهر