برخی تصور می‌کنند جوانان ما بی‌دین شده‌اند
برخی تصور می‌کنند جوانان ما بی‌دین شده‌اند

حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان با ابراز تاسف از اینکه برخی تصور می‌کنند جوانان ما بی‌دین شده‌اند، خاطرنشان کرد: جوانان ما جوان‌های خوبی هستند و فکر نکنید بی‌دین هستند، شاید ظاهرشان را فرهنگ غرب رنگ زده است اما این رنگ با آب محبت و زبان نرم پاک می‌شود.

یک استاد اخلاق با توصیه به اهمیت موضوع محبت کردن به یکدیگر گفت: پدر و مادرها با فرزندان خود مهربانی کنند، زیرا اگر این مهربانی صورت نگیرد آنگاه فرزندان‌شان این مهربانی را در بیرون از خانه از غریب‌ها می‌بینند و در دام آنها خواهند افتاد.

حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان -استاد اخلاق- در سخنانی در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) دامغان ضمن تاکید بر روی موضوع محبت به یکدیگر اظهار کرد: انسان تشنه محبت است و قوی‌ترین و پر مایه‌ترین محبت هم مربوط به پدر و مادر است.

وی با ابراز تاسف از اینکه برخی تصور می‌کنند جوانان ما بی‌دین شده‌اند، خاطرنشان کرد: جوانان ما جوان‌های خوبی هستند و فکر نکنید بی‌دین هستند، شاید ظاهرشان را فرهنگ غرب رنگ زده است اما این رنگ با آب محبت و زبان نرم پاک می‌شود.

این استاد اخلاق همچنین به پدر و مادرها توصیه کرد که با فرزندان خود مهربانی کنند، زیرا اگر این مهربانی صورت نگیرد آنگاه فرزندان‌شان این مهربانی را در بیرون از خانه از غریب‌ها می‌بینند و در دام آنها خواهند افتاد.

 

  • منبع خبر : ایسنا