گشت ارشاد مسئولین مطالبه مردم است
گشت ارشاد مسئولین مطالبه مردم است

سید علی خان‌محمدی رئیس قرارگاه گشت ارشاد مسئولین (گام) شناخت گلوگاه‌های فساد را یکی از اهداف مهم این قرارگاه دانست.

سید علی خان‌محمدی رئیس قرارگاه گشت ارشاد مسئولین ومدیران (گام) گفت: با توجه به مطالبه‌گری مردم در برخورد با مدیران متخلف و اصلاح برخی رویه‌های اداری، دی‌ماه سال ۱۴۰۱ این قرارگاه تاسیس شد. رویکرد دولت سیزدهم هم در ۲ سال گذشته نسبت به پاسخگو بودن مدیران بسیار جدی بوده است.

خان‌محمدی در مورد ساختار این قرارگاه گفت: ۶۳ کمیته تخصصی تا امروز در ساختار قرارگاه تعریف شده است. مدیران باتجربه سابق، برخی مدیران فعلی و نخبگان از اعضای هر کمیته تخصصی هستند. هر کمیته هم مطالبه مردم را پیگیری می‌کند و هم به دنبال رسیدن به گلوگاه‌های فساد است. سوداگری در مسکن، حذف و کم‌اثر شدن دلار بر اقتصاد کشور، بنگاه‌داری بانک‌ها، کمک به بخش رشد و رونق تولید و مقابله با تورم رشد از مباحثی است که کمیته‌های تخصصی برای آن تشکیل شده است.

به گزارش زیرنویس،رئیس قرارگاه گام، امیدآفرینی در بین مردم را یکی از اهداف مجموعه خود دانست و افزود: وقتی پرچم مطالبه‌گری در دست خودمان باشد و گزارش‌های این مطالبه‌گری به طور مرتب به مردم داده شود، امید برخورد با تخلف و اصلاح امور اداری در مردم بسیار بالا می‌رود. اصل هشتم قانون اساسی هم که یکی از اصول مبنایی گام است و به امر به معروف مدیران اشاره دارد، در همین راستا است.

راه‌های ارتباطی با قرارگاه گشت ارشاد مسئولین

خان‌محمدی همچنین در انتها در مورد راه‌های ارتباطی با قرارگاه گشت ارشاد مسئولین افزود: سایت گام در فضای مجازی تعریف شده و با جستجو در اینترنت قابل دسترسی است.

منببع:صدا و سیما