امام جمعه بابلسر با یک بوسه همه را غافلگیر کرد!
امام جمعه بابلسر با یک بوسه همه را غافلگیر کرد!

امام جمعه بابلسر در اقدامی جالب بر دستان پزشکی حاذقی که جان بسیاری از بیماران را نجات داده بوسه زد.

 

به گزارش زیرنویس، همشهری آنلاین نوشت: کنگره بین‌المللی و میان دوره‌ای جراحان مغز و اعصاب و ستون فقرات ایران چهارشنبه‌شب با حضور روسای دانشگاه‌های مازندران و علوم پزشکی بابل، جمعی از مسؤولان شهرستان بابلسر و جراحان برتر مغز و اعصاب کشور در مجموعه تفریحی، آموزشی و رفاهی میزبان برگزار شد.

مسؤولان شهرستان بابلسر در این کنگره از پروفسور کتابچی به پاس چندین سال خدمات ارزنده علمی تقدیر به‌عمل آورده و با اهدای هدایایی از وی تجلیل کردند.

حجت‌الاسلام قلی‌پور امام جمعه بابلسر نیز در اقدامی جالب بر دستان این پزشک حاذق بوسه زد و اظهار کرد: این دستان توانمند گره بیماران مغز و اعصاب بسیاری را در کشور ما باز کرده و لایق این بوسه است.

پرفسور ابراهیم کتابچی زاده سال ۱۳۲۴ در شهرستان بابلسر و از شاگردان مطرح پرفسور سمیعی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به نامگذاری یکی از میادین مرکزی شهر بابل به نام پرفسور کتابچی، پیشنهاد کرد: شهرستان بابلسر نیز از ظرفیت نامگذاری یکی از میادین شهر به نام دکتر حجازیان، جراح حاذق بابلسری در کشور برخوردار است.

پیش از آغاز این مراسم نیز دکتر ابراهیم حجازیان، پروفسور اسحاق بهرامی، دکتر حامد احمدیان، دکتر مصطفی اسماعیل‌نیا شیروانی، دکتر مجتبی شکیبا، پروفسور ابراهیم کتابچی، دکتر حبیب الله حسنی، کوکب حجازیان، پروفسور فیروز صالح‌پور و هادی ابراهیم‌نیا ساعاتی را به ویزیت رایگان بیماران ستون فقرات، مغز و اعصاب اختصاص دادند.

منبع: اطلاعات انلاین