در انتخاب مدیران شایسته ملاک، شایسته سالاری افراد است
در انتخاب مدیران شایسته ملاک، شایسته سالاری افراد است

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: فعال شدن کانون ارزیابی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با هدف شناسائی مدیران شایسته، متعهد و جهادی است.

 بابائی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور درنشست آموزشی کانون ارزیابی این سازمان حضور چهره‌های برجسته و پیش کسوت در این نشست را به عنوان اولین قدم در اثربخشی کانون ذکر کرد و گفت:اداره کل آموزش و پژوهش این سازمان با برگزاری المپیاد‌های ثبتی و ایده‌های تحول آفرین ثبتی در شناسائی افراد با سطح علمی بالا موثر بود، اما هر فرد علمی لزوماً مدیری شایسته برای سازمان نیست و قطعا باید شاخصه‌هایی که برای مدیران شایسته  مطرح است مورد ارزیابی قرار گیرد.

سازمان ثبت  پیشرو در شناسایی مدیران شایسته

به گزارش زیرنویس،بابائی با بیان اینکه سازمان ثبت سازمانی پیشرو است که به دنبال شناسایی مدیران شایسته، توانمند و متعهد است که بتواند چرخش‌های تحول آفرین ثبتی در سازمان ایجاد کند، عنوان کرد: در دوران تحول و تعالی قوه قضائیه، مکانیزه شدن و هوشمندسازی همواره باید مدنظر قرار گیرد و مدیران می‌بایست با ادبیات فن آوری و مدیریت مسلط باشند و با برنامه‌های به روز این سازمان هماهنگ گردند.

معاون رئیس قوه قضائیه افزود: دوره‌های آموزشی مدیران باید با جدیت پیگیری شود و ما در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در انتخاب مدیران نگاه جنسیتی نداریم و ملاک، شایسته سالاری افراد است.

وی افزود: باید علاوه بر کانون ارزیابی مرکزی، کانون ارزیابی منطقه‌ای هم برای ارزیابی و شناسایی مدیران توانمند فعال شود.

حمداللهی مدیرکل آموزش و پژوهش سازمان ثبت نیز با اشاره به جزئیات برگزاری دوره آموزشی تربیت ارزیاب حرفه‌ای گفت: این دوره ۴ روزه با حضور مدیران و کارشناسان منتخب ستادی برگزار و سازمان ثبت با فعال سازی کانون ارزیابی به منظور شناسایی افراد شایسته در مناصب مدیریتی و در راستای طرح جانشین پروری و ارزیابی مدیران و رؤسای واحد‌های ثبتی، قدم‌های مطلوبی را برداشته است.

منبع :صدا و سیما