کار نیک  ابوالفضل بختیاری؛دانش آموز اصفهانی بعد از انتخابات شورای دانش آموزی
کار نیک  ابوالفضل بختیاری؛دانش آموز اصفهانی بعد از انتخابات شورای دانش آموزی

ابوالفضل بختیاری دانش آموز پایه پنجم مدرسه شهید شکرالهی، در روستای غرغن اصفهان است که در مدرسه اش، کاری کرد کارستان.

به گزارش زیرنویس، ابوالفضل بختیاری، وقتی به عنوان کاندیدای شورای دانش آموزی ثبت نام کرد، قول داد که نقاط حادثه خیز مدرسه را ترمیم کند. بعد از برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی در تاریخ ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۲ و نفر اول شدن؛ در همان روز در قدم اول به شعارش عمل کرد.

این دانش آموز وظیفه شناس، متعهد و دلسوز می گوید: یک روز مدیر عزیزم سر صف اعلام کرد که هرکس دوست دارد می تواند عضو شورای دانش آموزی شود. من هم دوست داشتم به مدرسه خدمت کنم و اسم نویسی کردم. من هر روز صبح، سر صف برای بچه ها برنامه هایم را اعلام می کردم. روز رأی گیری، آقای رضایی به من گفت که رأی آورده ام. وقتی به خانه رفتم، با خودم فکر کردم و گفتم بهتر است یکی از برنامه هایم را از همین الان عملیاتی کنم.

کار نیک دانش آموز اصفهانی بعد از انتخابات شورای دانش آموزی/ به  مسئولان می گویم: لطفا به قول هایتان عمل کنید

او می گوید: من می خواستم نقاط حادثه خیز مدرسه را درست کنم و برای همین وسایل لازم را برداشتم و با کمک دوستانم آن نقاط را درست کردم. سیمان، بیل و ماله را از خانه بردم و شن و آجر هم در مدرسه داشتیم. خودم، پسرعموهایم، امیرصالح، ارسلان (دوستانم) و مدیر مدرسه، رفتیم و جایی که خراب شده بود را درست کردیم.

ابوالفضل بختیاری، همچنین در ادامه در خصوص دیگر برنامه هایش برای مدرسه می گوید: باز کردن در پشتی مدرسه برای راحت شدن رفت و آمد دانش آموزانی که خانه شان نزدیک آنجاست، تعویض شیرها و شیشه های آبدارخانه، تامین لوازم ورزشی، خط کشی حیاط مدرسه و… از برنامه های دیگرم است. البته آقای صحرایی ، وزیر آموزش و پرورش به من قول دادند که وسایل ورزشی مدرسه مان را تامین می کنند و من لیست وسایلی که نیاز داشتیم را برایشان نوشتم و تحویلشان دادم.

این دانش آموز وظیفه شناس در ادامه می افزاید: اگر روزی مسئول شدم هم سعی می کنم همینقدر سریع به وظایف و قول هایم عمل کنم.

 به مسئولان می گویم: لطفا به قول هایتان عمل کنید

ابوالفضل بختیاری در پاسخ به اینکه چه توصیه ای به مسئولانی دارد که گاهی قول هایشان را فراموش می کنند و به آنها عمل نمی کنند، می گوید: اول باید با آنها با مهربانی صحبت کرد و بعد می گویم که لطفا سعی کنید به قول هایی که می دهید عمل کنید.

منبع خبر: رکنـا