چاقوکشی خونین در بابلسر/ ۵ مصدوم به بیمارستان انتقال یافتند
چاقوکشی خونین در بابلسر/ ۵ مصدوم به بیمارستان انتقال یافتند

بامداد روز جمعه در بابلسر (پل چوبی) عده‌ای شرور به جان چند جوان افتادند.

زیرنویس، حوادث- بامداد روز جمعه درگیری و چاقوکشی هولناک در بابلسر (پل چوبی) و متعاقب آن مجروح شدن ۵ نفر، اهالی منطقه را در شوک فرو برد.

ماجرا از آنجا آغاز شد که سارقان ابتدا با چند جوان که از شهرستان جویبار برای تفرج به بابلسر آمده بودند طرح دوستی ریختند؛ سپس با دعوای زرگری بین خودشان در یک فرصت مناسب، نسبت به سرقت تلفن همراهِ یکی از مسافران اقدام کرده و متواری می‌شوند.

مال باخته به همراه دوستانش برای بازپس‌گیری تلفن همراه در تعقیب و گریز سارقان را گرفتار می‌کنند، اما سارقان که عرصه را تنگ می‌بینند برای ایجاد رعب و وحشت با چاقوکشی متواری شده تا پنج نفر مصدوم حاصل این نزاع خیابانی باشد.

به گزارش زیرنویس، مصدومین به علت وخامت اوضاع و عدم پذیرش در بابلسر به بابل انتقال می‌یابند. این گزارش حاکی‌ است؛ یک نفر با پنجاه بخیه در سر، گردن و صورت، یک نفر بریدگی در شاهرگ دست، یک نفر شکاف عمیق در کتف و ریه و بقیه نیز با جراحاتی در اعضای بدن در بیمارستان بستری می‌شوند.

بر اساس اخبار رسیده از شاهدان؛ الحمدالله بعد از یک روز از حادثه حال عمومی مصدومین مساعد است، که به غیر از یک نفر همگی به کانون گرم خانواده برگشته‌اند.

 انتظار می‌رود که مسئولین قضایی و امنیتی بابلسر و استان مازندران همچون گذشته، هر چه سریع‌تر نسبت به دستگیری ضاربان اقدام نموده و با برخورد مناسب قضایی راه تکرار این طور مسائل که با امنیت روانِ جامعه ارتباط مستقیم دارد را ببندند.