واکنش عجیب چمران به افزایش کرایه تاکسی هنگام باران!
واکنش عجیب چمران به افزایش کرایه تاکسی هنگام باران!

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه افزایش کرایه تاکسی‌ها در هنگام بارندگی حذف شد و قیمت تاکسی‌ها همان قیمت قبلی اعلام شده است، افزود: رانندگان باید قیمت‌ها را رعایت کنند.

 

به گزارش زیرنویس، در حالی که دیروز سید جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای شهر گفته بود: در روزهای خاص مثل زمانی که با شدت بارندگی مواجه هستیم در معابری که دچار ترافیک‌های سنگین می‌شود؛ پیش‌بینی شده که نرخ کرایه ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش یابد که این افزایش صرفا از طریق سازمان تاکسیرانی و با نظارت آنها و در زمان قید شده انجام می‌شود…رئیس شورای شهر اعلام کرد این مصوبه حذف شده است!

مهدی چمران در حاشیه یکصد و هشتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه افزایش کرایه تاکسی‌ها در هنگام بارندگی حذف شد و قیمت تاکسی‌ها همان قیمت قبلی اعلام شده است، افزود: رانندگان باید قیمت‌ها را رعایت کنند. تهران شهر بزرگی است و ممکن است در نقطه ای برف و باران ببارد و نقطه‌ای خشک باشد، در این صورت چنین ایده‌هایی مشکل ساز می‌شود.

او با اشاره به اینکه ۸۲.۵ درصد هزینه تامین اتوبوس‌ها را باید دولت پرداخت کند، گفت: بخش دیگر باید از بودجه تامین شود؛ یک اصلاحیه و یک بودجه به شورا ارائه خواهد شد که زمان ارائه متمم پایان سال خواهد بود و فکر می‌کنم که اصلاحیه ارائه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: در خصوص باغات که در جلسات قبل در مورد آن سخن گفته شد، جلساتی برگزار خواهیم کرد و موضوع بررسی می‌شود.

او با بیان اینکه امیدواریم موانع اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران برطرف شود، تصریح کرد: اطلاعات از رادیو و تلویزیون به طور مداوم اعلام می‌شود و نصب تابلوها و نگهداری آن دردسرهای زیادی دارد.

منبع: اطلاعات انلاین