طرح “بچه‌های رستا” ،دورهمی نوجوانان تهرانی در فرهنگسراهای بزرگ پایتخت
طرح “بچه‌های رستا” ،دورهمی نوجوانان تهرانی در فرهنگسراهای بزرگ پایتخت

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری سلسه جلسات پرسشگری با نوجوانان در قالب طرح «بچه‌های رستا» خبر داد.

حمید رضا خونویی  ، با اعلام خبر برگزاری نشست های پرسشگری با نوجوانان تهرانی در قالب طرح «بچه های رستا» گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته سلسله جلساتی در فرهنگسراهای بزرگ تهران با هدف ترویج روحیه پرسشگری نوجوانان برگزار می شود.

«بچه‌های رستا» کنکاشی برای پاسخ به سوالات نوجوانان

وی بیان کرد: در این جلسات که با حضور یک تسهیل گر فضای گفت‌وگو برگزار می شود، نوجوانان می‌توانند در مورد موضوعاتی که دغدغه آنان است به بحث و گفت وگو بپردازند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران افزود: در این جلسات سعی می کنیم که در یک فضای گفت‌وگو محور، نوجوانان را به پرسیدن، کنکاش، مطالعه و…. در خصوص موضوعات مختلف همچون هویت، امید، ایمان و…. تشویق کنیم.

به گزارش زیرنویس،خونویی با تأکید بر اینکه باید روحیه پرسشگری در نوجوانان تقویت شود، افزود: در تابستان سال‌جاری هر یک هفته درمیان، ۳۰ فرهنگسرای بزرگ تهران مهمان دختران و پسران نوجوان مقطع اول و دوم است تا در قالب طرح «بچه‌های رستا» آنها را به پرسشگری و پیدا کردن پاسخ برای سوالات ذهنی شان ترغیب کند.

منبع:ایسنا