پلیس راهور ویترین فرماندهی انتظامی کشور است
پلیس راهور ویترین فرماندهی انتظامی کشور است

سردار رادان در رزمایش ارتقا توان عملیاتی خودرویی پلیس راهور فراجا صحبت هایی را در ارتباط با پلیس راهور بیان کرد.

به گزارش زیرنویس، سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کشور در جریان رزمایش ارتقا خودرویی پلیس راهور فراجا گفت: یکی از وظایف اساسی در فرماندهی کل کشور بر دوش پلیس راهور است. پلیس راهور باید همه ویژگی ها و شاخص های لازم را داشته باشد که در جامعه بتواند به عنوان ویترین پذیرفته شود.

سردار رادان در ادامه افزود: این ویترین یک وظیفه اساسی دارد و آن ساخت ویترین انضباطی کشور است مانند عبور و مرور و تردد و ماهش تصادفات،در کنار این موضوع هم خود ویترین ساز شده و انضباط را حاکم میکند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: پلیس راهور توانسته است به عنوان یک دستگاه بزرگ ۱۲۰ میلیون خدمت را به مردم ارائه دهد که در یک دوره عدد کمی نیست یعنی پلیس راهور به غیر از ویژگی هایش یکی از سرمایه های اجتماعی پلیس است مانند مشارکت و اطمینان و اعتماد به پلیس را و اگر این سه ویژگی را مد نظر داشته باشد دنیایی از ماموریت های پی در پی را شاهد خواهیم بود.

سردار رادان در انتها گفت: اقدامات پلیس در کاهش امار تصادفات تلاش برای کاهش جانباختگان است که یکی از ویژگی های پلیس راهور است

پلیس مسئول تصادفات نیست همه دستگاها باید ماموریتشلن را درست انجام و پلیس راهور با نظارت می تواند جانباختگان را کاهش دهد اما خیلی از مواقع پلیس راهور وظیفه تمام دستگاهها را به تنهایی انجام داده است که قابل تقدیر است.

سردار رادان افزود:قرار ما این بود در حوزه مدیریت ۱۲ درصد کاهش تصادفات را داشته باشیم اما به خاطر افزایش تردد ها در ابتدا ۱۲ درصد هم به افزایش پیش رفتیم اما خوشبختانه ان را مهار و به ۷ و نیم درصد رساندیم.

منبع خبر: رکنـا